Data publikacji: 05.07.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 54% tegorocznych certyfikatów jakości TripAdvisor dla Best Western – sieć z rekordowym poziomem satysfakcji gości
Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse
Best Western Hotels & Resorts ogłosiła imponującą liczbę 1956 obiektów zrzeszonych w sieci, które otrzymały tegoroczne wyróżnienie
Best Western Hotels & Resorts ogłosiła imponującą liczbę 1956 obiektów zrzeszonych w sieci, które otrzymały tegoroczne wyróżnienie TripAdvisor Certificate of Excellence, osiągając tym samym najwyższy poziom satysfakcji gości w historii marki. Prestiżowe wyróżnienie od siedmiu lat przyznawane jest obiektom, które w portalu TripAdvisor nieustannie zdobywają wyjątkowo pozytywne opinie podróżujących. Aż 54% tegorocznych certyfikatów zostało przyznane hotelom Best Western.
Od 2013 roku liczba zrzeszonych w ramach marek należących do Best Western hoteli, które uzyskały wyróżnienie, wzrosła o 46 procent. Ze 1956 obiektów wyróżnionych certyfikatem, 1288 znajduje się w Ameryce Północnej – w tym 1148 w Stanach Zjednoczonych, a 140 w Kanadzie. W sumie, 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej otrzymało TripAdvisor® Certificate of Excellence. Co więcej, ponad 40% z tegorocznych laureatów wyróżniono już trzeci rok z rzędu.
Będąc największą na świecie stroną poświęconą podróżowaniu*, TripAdvisor wybierany jest przez miliony podróżników z całego świata jako miejsce wymiany ocen i opinii dotyczących hoteli, restauracji oraz atrakcji na całym globie. Rozumiejąc jak ważna dla klienta jest możliwość zabrania głosu, Best Western stała się jedną z pierwszych marek hotelarskich, które dodały oceny podróżnych w serwisie TripAdvisor bezpośrednio do stron internetowych swoich obiektów.
– Certyfikat jakości przyznawany przez TripAdvisor to wspaniałe wyróżnienie i jesteśmy podekscytowani, że tak wiele z naszych hoteli ponownie osiągnęło ten sukces – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President oraz Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. – Sieć słucha głosu klientów, aby ulepszać dla nich oferty marek. Zadowolenie gości ma dla więc nas priorytetowe znaczenie, a poziom uznania wg wiodącej platformy ocen klienckich jest prawdziwym potwierdzeniem naszego skoncentrowanego na gościach podejścia – dodała Dowling.
1 / 2
Wśród polskich hoteli Best Western, które uzyskały certyfikat jakości znalazły się:
Best Western Hotel Cristal
Best Western Hotel Felix
Best Western Hotel Petropol
Best Western Hotel Portos
Best Western Hotel Trybunalski
Best Western Jurata Hotel
Best Western Plus Arkon Park Hotel
Best Western Plus Brzeg Centrum
Best Western Plus Business Faltom Hotel
Best Western Plus Ferdynand Hotel
Best Western Plus Hotel Dyplomat
Best Western Plus Hotel Podklasztorze
Q Hotel Krakow, BW Premier Collection
Q Hotel Wroclaw, BW Premier Collection
Certyfikat przyznawany jest na podstawie jakości, liczby i aktualności recenzji przesłanych na stronę TripAdvisor w ciągu 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, firmy muszą utrzymać wynik w ogólnym rankingu na poziomie co najmniej czterech z pięciu poziomów, otrzymać wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej 12 miesięcy.
* źródło: comScore Media Metrix for TripAdvisor Sites, grudzień 2016
źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland
Załączniki:
Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #ekonomia, biznes, finanse