Data publikacji: 15.05.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours pierwszy z ofertą egzotycznąKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekRainbow Tours jako pierwszy touroperator na rynku wydał już ka
Data publikacji: 07.02.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowy wypad w tropikiKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekOd kiedy w latach 90. zwyczaj obchodzenia Walentynek trafił do Polski, miesiąc
Data publikacji: 08.04.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta Last Minute, rabat do 50% – w Rainbow kolejna odsłona kampanii Lato 2019.Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekBiuro podróży Rai
Data publikacji: 05.03.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours automatyzuje marketing z SALESmanagoKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekRainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce s
Data publikacji: 27.03.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates linią roku w tegorocznej edycji Air Transport AwardsKategoria: transport, turystyka, wypoczynekWtorek, 27 marca 2018 r. – Dubai, ZEA. – Linie
Data publikacji: 27.01.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci wyróżniają program lojalnościowy Best WesternKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseProgram lojalnościowy Best Western Rewards® za
Data publikacji: 21.11.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 1000 klientów Rainbow ze zniżką Karty Dużej RodzinyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekW 3 miesiące od przystąpienia przez Rainbow do pr
Data publikacji: 06.06.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z którym biurem podróży jechać na wakacjeKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekWyniki badania European Trusted Brands 2013Wyniki badania Europe
Data publikacji: 10.06.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow dla Dzieci na Wakacje– wspieramy letnią akcję Happy BusKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekWakacje coraz bliżej, w naszych biurach c
Robotnicze uniformy kojarzą nam się z szarością, nudą, a przede wszystkim z walorami użytkowymi. Młodzi polscy projektanci udowadniają jednak, że industrialny obszar może inspirować do tworzenia niezwykle oryginalnych street