marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Aviomarin startuje z nano

Aviomarin startuje z nano
Data publikacji: 31.05.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aviomarin startuje z nano Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek „Aviomarin na dobry start podróży” hasło kampanii przygotowanej

Data publikacji: 31.05.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aviomarin startuje z nano

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

„Aviomarin na dobry start podróży” hasło kampanii przygotowanej dla Teva Polska przez agencję reklamową nano. Ogólnopolska kampania Aviomarinu potrwa do końca lipca.

Agencja przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz layouty prasowe, kreacje internetowe, a także billboardy.  Layouty Aviomarinu są emitowane w czerwcowych i lipcowych wydaniach pism kobiecych, m.in. w Gali, Kobiecie i Życiu, Świecie Kobiety,  Party, Show, Dobrych Radach itp. Kampania internetowa jest realizowana na portalach związanych z podróżami, m.in.  Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl. Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl.

Billboardy pojawią się na ulicach polskich miast w lipcu.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kierują Łukasz Janowski, Client Service Director oraz Paweł Świerżewski, Business Development Director.

źródło: Biuro Prasowe PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

Załączniki: Aviomarin startuje z nano media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek -

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

A to już wiesz?  Fakty i mity o podróżach promowych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy