Data publikacji: 18.05.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UNIQA wspiera wyprawę Marcina GienieczkiKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekPo miesiącach przygotowań Marcin Gienieczko ruszył na podbój Amazonki. Cele
Informacja prasowaWrocław, 30 maja 2019 r.Panuje przekonanie, że panowie starzeją się z naturalną gracją! W oczach wielu producentów kosmetyków mężczyzna nie ma czasu na dbanie o swoją skórę – stąd rozmaite rozwiązan
Data publikacji: 12.09.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program Skywards ma już 25 milionów członkówKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekZ tej okazji w programie pojawiły się wyjątkowe zniżk
Data publikacji: 02.08.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 39 tys. podróży dookoła świata – 10 lat A380 we flocie EmiratesKategoria: transport, turystyka, wypoczynekOd 2008 roku Airbusy A380 Emirates przewiozły p
Data publikacji: 21.08.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zawieszenie wylotów do EgiptuKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekW trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz mając na uwadze niezmiennie
Data publikacji: 07.06.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saija Kekkonen Dyrektorem Zarządzającym Best Western na PolskęKategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynekWraz z początkiem maja, polskim oddzia
KOMUNIKAT PRASOWY – TALLIN, 02.12.2019TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada
Data publikacji: 19.07.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaliśmy #travelgramera. „Praca marzeń” w Banku Pekao S.A. dla Marcina KucińskiegoKategoria: praca, turystyka, wypoczynekPonad 200 nadesłanych zgłoszeń,
Data publikacji: 25.06.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours zwiększa przychody w majuKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseW dniu dzisiejszym Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że w
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek