Data publikacji: 12.07.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kondycja restauracji i hoteli okiem analitykówKategoria: praca, turystyka, wypoczynekPolska branża hotele – restauracje – catering (HoReCa) to dzisiaj ponad 10
Data publikacji: 07.02.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowy wypad w tropikiKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekOd kiedy w latach 90. zwyczaj obchodzenia Walentynek trafił do Polski, miesiąc
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
Informacja prasowaWrocław, 10 maja 2019 r.Zamiast plastikowej korony. Wieczór panieński na miarę prawdziwej księżniczkiNo i stało się – zostałaś druhną swojej najlepszej przyjaciółki. Z związku z tym ciąży na tobie
Data publikacji: 17.05.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzrosły ceny biletów na loty do Francji w czasie Euro 2016Kategoria: transport, turystyka, wypoczyneksprawdziło, jak nadchodzące mistrzostwa Europy w piłce noż
Data publikacji: 27.06.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tanie wakacje: ty komuś dom, on tobie domKategoria: internet, turystyka, wypoczynekW erze taniego latania samolotami jedyną przeszkodą do naprawdę niedrogiego w
Data publikacji: 10.08.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wolumen transakcji inwestycyjnych na rynku hotelowym Europy Środkowo-Wschodniej może być wyższy niż w 2016 rokuKategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka,
Data publikacji: 25.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 62 tysiące pasażerów Emirates wyruszy już jutro z Dubaju na wakacjeKategoria: transport, turystyka, wypoczynekLinie Emirates spodziewają się wzmożonego
Informacja prasowaKraków 25 listopada 2019 r.Wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare MiastoLocal Days by Mercure częścią programu marki Discover LocalJuż 28 listopada gościnne wnętrza hotelu Mercure Kraków Stare
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek