Data publikacji: 30.08.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak mądrze płacić na zagranicznych wakacjach?Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekZmęczony wizją nerwowego spoglądania na bagaże pełne gotówki, kol
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
Data publikacji: 23.07.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tryb Dzieci – nigdy więcej nudy w podróżyKategoria: technologie, turystyka, wypoczynekW wakacje organizujemy dzieciom czas tak, by bawiły się jak najdłu�
Robotnicze uniformy kojarzą nam się z szarością, nudą, a przede wszystkim z walorami użytkowymi. Młodzi polscy projektanci udowadniają jednak, że industrialny obszar może inspirować do tworzenia niezwykle oryginalnych street
Data publikacji: 21.03.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Egzotyka 2018/2019 przedsprzedaż oferty opartej o połączenia rejsowe. Duże zniżki i nowości !Kategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekW Rainbow
IBIS MUSIC WRACA W NOWEJ ODSŁONIE!We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników m
Data publikacji: 08.02.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Podróżuję świadomie” – seria unikatowych wyprawKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynekFundacja Marka Kamińskiego oraz biuro podróży Aslema
Data publikacji: 14.10.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brązowe Effie dla RainbowKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej,
Warszawa, 10 grudnia 2020 r.Informacja prasowaKosztowne gafy turystów wobec dziedzictwa. W czasie zwiedzania uważajcie na zabytkiZabieranie na pamiątkę historycznych przedmiotów, zostawianie śladów dla potomności, czy niewł
Data publikacji: 30.09.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rewolucja w programie lojalnościowym Louvre Hotels GroupKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekW każdej chwili i na całym świecie stali klien