Data publikacji: 17.12.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Olsztyński hotel „Dyplomat” dołączy do sieci Best WesternKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekJuż wiosną 2015 r. „Dyplomat” stanie si�
Data publikacji: 24.07.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NARTY / SYLWESTER 2019/20 – w Rainbow ruszyła właśnie przedsprzedaż zimowej ofertyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekNARTY/SYLWESTER 20
Data publikacji: 17.10.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotelarze nie lubią gości, którzy nie płacą, ale sami mają problemy z regulowaniem należnościKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseRosn�
Czwarte największe miasto w Polsce. Najdłuższa ulica handlowa w Europie. Ścisła czołówka zwycięzców w światowym rankingu Lonely Planet na najciekawszą destynację 2019 roku. Czy wiecie już o jakim mieście mowa? Oczywiście
Data publikacji: 18.09.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tegoroczne wakacje Polaków – na Warmii i Mazurach lub w ChorwacjiKategoria: handel, turystyka, wypoczynekPodczas tegorocznych wakacji statystyczny klient, korzys
Data publikacji: 05.07.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarząd Rainbow Tours nie planuje skupu akcji własnych przez spółkęKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finansePodczas Walnego Zgromadzenia w dniu
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod
Data publikacji: 10.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny obiekt i największe hotelowe centrum konferencyjne w Krakowie pod marką Best WesternKategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynekBest Weste
Data publikacji: 14.10.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brązowe Effie dla RainbowKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej,
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek