Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Data publikacji: 14.02.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miłość nie zna granic – gdzie spędzić dzień św. Walentego?Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekŚwięto zakochanych – coroczny festiwal miłości
Data publikacji: 14.10.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vīb – styl i technologia – nowa koncepcja butikowego hotelu Best WesternKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekBest Western wprowadza również
Data publikacji: 14.01.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczne ferie nie tylko z kaskiemKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseFerie zimowe właśnie się rozpoczęły. Mieszkańcy województw mał
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Data publikacji: 13.07.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd z niemowlakiem nad morzeKategoria: zdrowie, turystyka, wypoczynekPlażowanie z maluchem to kusząca wizja spędzenia wakacji, jednak wielu rodziców małych d
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod
Data publikacji: 25.11.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates dotrzymują obietnic swoim klientom i realizują zwrotyKategoria: transport, turystyka, wypoczynekKlientom zwrócono 6,3 mld AED, otrzymano 1,7 mln w
Data publikacji: 09.10.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotel Marriott w Warszawie wspiera SOS Wioski DziecięceKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynekEUROPEJSKA KAMPANIA MARRIOTT INTERNATIONAL ‘YOU EAT, WE
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek