Właśnie wyruszył w drogę po Europie Gelato Festival. Na dziewięciu przystankach będą prezentowane najsmaczniejsze lody z Włoch. Juz niebawem najlepsi wytwórcy – mistrzowie lodów wystartują w finale światowego konkurs
Informacja prasowaWarszawa, 13.12.2017 r.Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem dla polskich kierowcówZagraniczne drogi uznawane są za bardziej niebezpieczne od tych krajowych. Ponad 60 proc. kierowców, właścicieli i os�
Data publikacji: 06.09.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siedem cudów natury – recepta na podróż solo, podczas której naprawdę wypocznieszKategoria: internet, turystyka, wypoczynekKAYAK.pl podpowiada, jak zaplanowa
Data publikacji: 06.03.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PZU partnerem akcji „Lawinowe ABC”Kategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynek6 marca br. w Zakopanem rusza akcja „Lawinowe ABC”, której organizator
Data publikacji: 29.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 powodów, dla których warto mieć długoterminowe ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)Kategoria: zdrowie, turystyka, wypoczynekZbliża się
Data publikacji: 13.08.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Masz pytanie? OK Services Travel odpowiada pod specjalną infoliniąKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseBiuro podróży OK Services Travel uru
Data publikacji: 13.01.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa B&B Hotels doceniona w EuropieKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekKoniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Je
Data publikacji: 22.01.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze ubezpieczenie turystyczne dostępne przez iPhone i iPadKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekZakup polisy turystycznej jest już możliwy d
Data publikacji: 27.04.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andaluzja – hiszpański hit wakacji 2015Kategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekSpalona od gorąca ziemia, błękitne niebo, prażące słońce
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek