internet styl życia

„Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty” II edycja programu certyfikującego dla biur podróży w całej Polsce

Do końca października trwa II edycja programu „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty”, którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki. W tym roku proces edukowania klientów-turystów przebiega jeszcze wygodniej i nowocześniej – przy użyciu technologii kodów

Data publikacji: 15.09.2014

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty” II edycja programu certyfikującego dla biur podróży w całej Polsce

Kategoria: styl życia, internet

Do końca października trwa II edycja programu „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty”, którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki. W tym roku proces edukowania klientów-turystów przebiega jeszcze wygodniej i nowocześniej – przy użyciu technologii kodów QR.

Do końca października trwa II edycja programu „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty”, którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki. W tym roku proces edukowania klientów-turystów przebiega jeszcze wygodniej i nowocześniej – przy użyciu technologii kodów QR.

Program „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty” powstał, aby wyłonić biura, które wykazują się społeczną odpowiedzialnością w branży oraz zachęcić wszystkie inne do podnoszenia swoich kompetencji. Każde zgłoszone w ubiegłym roku biuro otrzymało komplet atrakcyjnych materiałów edukacyjnych przeznaczonych do dystrybucji wśród klientów, prestiżowy tytuł i certyfikat – „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty”, a także zostało oficjalnie umieszczone w specjalnej zakładce poświęconej Programowi na stronie SzczepieniaDlaPodrozujacych.pl.  Do Programu dołączyło 360 biur podróży z całej Polski.

Co roku wielu Polaków udaje się w podróż do egzotycznych rejonów świata na wakacje, w podróż służbową lub w celach zarobkowych. Zakup wycieczki w biurze podróży to idealny moment, by odpowiedzialne i rzetelne biuro podróży poinformowało klienta o możliwych schorzeniach, sposobach ich profilaktyki oraz zarekomendowało wizytę w najbliższej placówce medycyny podróży.

Dlatego też  w II edycji Programu wszystkim dotychczas certyfikowanym biurom oferowane są specjalne Kody QR, które mogą być odczytywane przez popularne urządzenia mobilne np. smartfony, tablety. Już w biurze, turysta może zapoznać się ze stroną www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, która stanowi kompendium wiedzy na temat bezpiecznej egzotycznej podróży i cieszy się niesłabnącą popularnością, czego zasługą są wartościowe materiały merytoryczne na niej publikowane oraz szereg aplikacji umożliwiających m.in.: znalezienie najbliższej placówki medycyny podróży, sprawdzenie, jakie choroby występują w konkretnym kraju na świecie czy skierowanie indywidualnego zapytania do eksperta medycyny. Od maja 2014 roku strona posiada również swoją oficjalną odsłonę na portalu społecznościowym Facebook.

A to już wiesz?  Bonnier Business Polska wraz z firmą Kiosk Polis uruchomił porównywarkę ubezpieczeń turystycznych

 

– Wydruk materiałów dla tysięcy klientów w całej Polsce jest bardzo kosztowny. Zdajemy sobie sprawę, że coraz częściej klienci poszukują informacji w internecie i korzystają z nowoczesnych technologii w codziennym życiu. Dlatego też, zależy nam na odsyłaniu ich na stronę www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, gdzie znajdą wszelkie interesujące ich treści i wydrukują sobie we własnym zakresie preferowaną zawartość. Takie rozwiązanie jest nie tylko efektywne kosztowo, ale również ekologiczne – informuje Wojciech Sobczak-Wojeński z Biura Organizacyjnego Programu. 

– W II edycji Programu nie prowadzimy naboru nowych biur. Chcemy dać szansę na promocję wszystkich dotychczasowym 360 partnerom, którzy w obecnym sezonie wakacyjnym stanowią wyznacznik dla reszty branży – dodaje. 

„Biura podróży przyjazne zdrowiu turysty” to firmy odpowiedzialne społecznie, mające szanse na: efektywne budowanie pozytywnego wizerunku, pozyskanie i utrwalenie zaufania klientów, pozyskanie przychylności społeczności lokalnej.

źródło: Biuro Prasowe Solski Burson-Marsteller

Załączniki: „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty” II edycja programu certyfikującego dla biur podróży w całej Polsce styl życia, internet - Do końca października trwa II edycja programu „Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty”, którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki. W tym roku proces edukowania klientów-turystów przebiega jeszcze wygodniej i nowocześniej – przy użyciu technologii kodów QR.

Hashtagi: #styl życia #internet

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy