Letnie salony Wakacje

Coccodrillo otworzyło salony sezonowe w turystycznych miejscowościach

Coccodrillo otworzyło salony sezonowe w turystycznych miejscowościach
Informacja prasowa Kościan, 20 lipca 2021 r. Coccodrillo otworzyło salony sezonowe w turystycznych miejscowościach Coccodrillo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów poszerza stacjonarną dostępność swoich produktów

Informacja prasowa Kościan, 20 lipca 2021 r.

Coccodrillo otworzyło salony sezonowe w turystycznych miejscowościach

Coccodrillo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów poszerza stacjonarną dostępność swoich produktów na czas wakacji. Sezonowe salony marki zostały otwarte w 12 nadmorskich miejscowościach. Coroczna aktywność spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów – pozytywnie wpływa na przychody w miesiącach letnich oraz na rozpoznawalność brandu.

W tym roku, na zakupy w sezonowych salonach Coccodrillo wybrać się można w miejscowościach takich jak: Mikołajki, Sabrinowo, Ustronie Morskie, Darłówko, Niechorze, Rewal, Dźwirzyno, Jarosławiec, Łeba, Rowy, Krynica Morska i Karwia.

– Otwieranie letnich salonów Coccodrillo, to już tradycja. Aktywność ma na celu promocję naszej marki, a także wpływa na zwiększenie sprzedaży letniego asortymentu. – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. – Zauważyliśmy również, że zainteresowanie zakupami wzrasta w sierpniu, kiedy to rodzice, mimo trwających wakacji, myślą już o wyposażeniu swoich pociech na zbliżający się rok szkolny – dodaje.

Sezonowe sklepy Coccodrillo to wizytówka marki. Zakupy w letnich butikach robą turyści zarówno z Polski jak i z zagranicy. To z kolei skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które skutkują otwarciami sklepów w innych krajach.

O SPÓŁCE:
Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

A to już wiesz?  Wakacje po sezonie wakacyjnym to względny spokój i niższa cena

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy