Data publikacji: 27.01.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci wyróżniają program lojalnościowy Best Western
Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse
Program lojalnościowy Best Western Rewards® zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 opracowanym przez WalletHub. W Polsce nagrodzona odsłona programu członkowskiego działa od roku i zapewnia m.in. niewygasające punkty, ich łatwiejszą wymianę na nagrody oraz korzystne warunki podwyższania statusu członkostwa.
Program lojalnościowy Best Western Rewards® zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 opracowanym przez WalletHub. W Polsce nagrodzona odsłona programu członkowskiego działa od roku i zapewnia m.in. niewygasające punkty, ich łatwiejszą wymianę na nagrody oraz korzystne warunki podwyższania statusu członkostwa.
Eksperci portalu WalletHub – pierwszego na świecie bezpłatnego serwisu oferującego codziennie aktualizowane raporty dotyczące wiarygodności przedsiębiorstw – przyjrzeli się programom lojalnościowym największych sieci hotelowych w Stanach Zjednoczonych i wybrali najkorzystniejsze w 2016 roku oferty. Best Western Rewards znalazł się na drugim miejscu zestawienia. Szczególne uznanie zyskał fakt, że jest to jedyny z programów popularnych sieci hotelowych, w którym nie wygasają zbierane przez użytkowników punkty.
W Polsce zasady programu lojalnościowego Best Western Rewards zostały zaktualizowane na początku ubiegłego roku. Dzięki wprowadzonym zmianom, oprócz bezterminowej ważności zbieranych punktów, członkowie mogą korzystać także z atrakcyjnych warunków ich wymiany na noclegi i nagrody. Przykładowo, liczba punktów do opłacenia noclegu została uzależniona od sezonu, co pozwala na wymierne oszczędności podczas podróży poza sezonem. Co więcej zmiany uprościły klientom Best Western uzyskanie wyższego statusu członkowskiego.
– Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych programów członkowskich. Tym bardziej jesteśmy dumni, gdy wprowadzane zmiany, z których mogą korzystać także klienci w Polsce, cieszą się uznaniem ekspertów. Jest to dla nas ważny argument by jeszcze dynamiczniej inwestować na tym polu naszej działalności – komentuje Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję.
1 / 2
Program Best Western Rewards powstał w 1988 roku i był jednym z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej. Sieć cały czas pracuje nad zwiększaniem korzyści dla grona jego aktywnych użytkowników, które liczy już ponad 30 milionów osób. Członkostwo w programie jest całkowicie bezpłatne a dołączenie do niego jest możliwe m.in. poprzez formularz online.
źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland
Załączniki:
Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #ekonomia, biznes, finanse