Przewoźnik zachował pierwsze miejsce na Bliskim Wschodzie notując wzrost wartości marki o 34 procent
Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 21 lutego 2014 r.: Już trzeci rok z rzędu Emirates, linie lotnicze łączące ludzi i miejsca na całym świecie, są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych, według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku.
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku – powiedział Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki.
Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami – powiedział David Haigh, Dyrektor Generalny Brand Finance.
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ? i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
Emirates realizują połączenia lotnicze z Dubaju do 141 miast w 80 krajach flotą 212 samolotów. Dzięki obsłudze składającej się z ponad 48 tys. osób z ponad 160 różnych krajów, Emirates uosabiają ducha marki, a ewolucja linii oparta jest na postawie, która wspiera to, co na świecie nowe, pionierskie i innowacyjne – daje ludziom siłę i impuls do życia, odkrywania i realizacji zainteresowań.
Brand Finance, wiodąca światowa firma konsultingowa zajmująca się wyceną marek wyrażoną w USD, co roku publikuje raport Brand Finance Global 500, który zawiera ocenę wartości marki, wizerunku i własności intelektualnej czołowych światowych marek z różnych sektorów. Przy wycenie pod uwagę brane są także takie istotne cechy marki jak związek emocjonalny, wynik finansowy i opłacalność, wskaźniki wzrostu gospodarczego oraz prognozy dochodów i opinie analityków.