Wiadomości Branżowe

Emirates odpowiadają na rosnące zainteresowanie połączeniami do Monachium i Luandy

Emirates odpowiadają na rosnące zainteresowanie połączeniami do Monachium i Luandy
Dubaj, 19 listopada 2013r. – Emirates ogłosiły, że od 30 marca 2014r. oba codzienne połączenia na trasie Dubaj-Monachium będą obsługiwane przez Airbusa A380 – flagową maszynę we flocie przewoźnika. Oprócz tego od 1 grudnia br. połączenia Emirates między Dubajem a Luandą - stolicą Angoli - będą wykonywane codziennie.Loty Emirates EK49/50 i EK51/52 na trasie Dubaj-Monachium są obecnie obsługiwane odpowiednio przez Airbusa A380 i Boeinga 777-300ER. Dodanie drugiego A380 do obsługi połączeń na tej trasie spowoduje zwiększenie oferowania o prawie 1800 miejsc tygodniowo, co odzwierciedla stały rozwój przewoźnika na niemieckim rynku. Od listopada 2011 roku, kiedy odbył się lot inauguracyjny na tej trasie, ponad 600 000 pasażerów leciało z Emirates na pokładzie A380 z i do Monachium.Jest to znaczące wydarzenie dla Emirates, gdyż lotnisko w Monachium jest dla nas kluczowe nie tylko z perspektywy Niemiec, ale też Europy. Zainteresowanie pasażerów nieustannie rośnie, a wprowadzenie drugiego Airbusa A380 spowoduje znaczący wzrost oferowania, co jest niezbędne do zaspokojenia zapotrzebowania na tej trasie i wsparcia rozwoju handlu, turystyki i międzynarodowych inwestycji w Niemczech. Jesteśmy dumni, że

Teaser

Dubaj, 19 listopada 2013r. ? Emirates ogłosiły, że od 30 marca 2014r. oba codzienne połączenia na trasie Dubaj-Monachium będą obsługiwane przez Airbusa A380 ? flagową maszynę we flocie przewoźnika. Oprócz tego od 1 grudnia br. połączenia Emirates między Dubajem a Luandą – stolicą Angoli – będą wykonywane codziennie.

Loty Emirates EK49/50 i EK51/52 na trasie Dubaj-Monachium są obecnie obsługiwane odpowiednio przez Airbusa A380 i Boeinga 777-300ER. Dodanie drugiego A380 do obsługi połączeń na tej trasie spowoduje zwiększenie oferowania o prawie 1800 miejsc tygodniowo, co odzwierciedla stały rozwój przewoźnika na niemieckim rynku. Od listopada 2011 roku, kiedy odbył się lot inauguracyjny na tej trasie, ponad 600 000 pasażerów leciało z Emirates na pokładzie A380 z i do Monachium.

Jest to znaczące wydarzenie dla Emirates, gdyż lotnisko w Monachium jest dla nas kluczowe nie tylko z perspektywy Niemiec, ale też Europy. Zainteresowanie pasażerów nieustannie rośnie, a wprowadzenie drugiego Airbusa A380 spowoduje znaczący wzrost oferowania, co jest niezbędne do zaspokojenia zapotrzebowania na tej trasie i wsparcia rozwoju handlu, turystyki i międzynarodowych inwestycji w Niemczech. Jesteśmy dumni, że nasz flagowy A380 umożliwia przewóz pasażerów, jak również towarów między Niemcami a wieloma innymi kierunkami na świecie, zwłaszcza dlatego, że kraj ten odgrywa ogromną rolę w produkowaniu tych maszyn – powiedział Thierry Antinori, Wiceprezes Emirates ds. Globalnej Sprzedaży Przewozów Pasażerskich. 

Emirates jest największym na świecie operatorem Airbusów A380. Obecnie w barwach przewoźnika lata 39 maszyn tego typu. Na fanpage?u Emirates na Facebook?u znaleźć można pełną galerię zdjęć Airbusów A380 w Monachium, autorstwa lokalnych spotterów, którzy biorą udział w konkursie fotograficznym.

Emirates rozpoczęły operacje do Luandy 25 października 2009, oferując trzy połączenia tygodniowo obsługiwane przez Airbusa A330-200. Aby zaspokoić wzrastający popyt, rok później samolot ten został zamieniony na Boeinga 777-200ER, a siedem miesięcy później na obecnie latającego na tej trasie Boeinga 777-300ER. Wprowadzenie codziennych połączeń do Luandy spowoduje wzrost oferowania o ponad 1600 miejsc tygodniowo. Dzięki temu mieszkańcy Angoli będą mieli większy wybór i dostępność miejsc podczas planowania podróży do Dubaju i innych miast spośród ponad 130 kierunków m.in. na Środkowym i Dalekim Wschodzie, w Azji, Indiach czy Australii, które obecnie znajdują się w siatce połączeń Emirates.

A to już wiesz?  Start Transat Jacques Vabre w czwartek. ENERGA rusza na podbój Atlantyku

Samolot rejsu EK 793 startuje z Dubaju o 10.40 i ląduje w Luandzie o 15:35. Rejs powrotny, EK 794, rozpoczyna się w Luandzie o 18:20, a kończy się lądowaniem w Dubaju o 4:45.

Lot EK51 rozpoczyna się w Dubaju o 16:30, a kończy w Monachium o 20:10. Samolot rejsu powrotnego, EK52, startuje z Monachium o 21:40, a ląduje w Dubaju o 6:30 następnego dnia.

Źródło Emirates. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy