Wiadomości Branżowe

Fuzja Tripsta i airtickets? – największe internetowe biuro podróży w Europie Południowo-Wschodniej

Fuzja Tripsta i airtickets? – największe internetowe biuro podróży w Europie Południowo-Wschodniej
POŁĄCZONE FIRMY W TOP 5 NAJWIĘKSZYCH INTERNETOWYCH BIUR PODRÓŻY W EUROPIETRIPSTA I AIRTICKETS NAJWIĘKSZĄ FIRMĄ E-COMMERCE W GRECJI PO FUZJINOWA FIRMA ZNACZĄCĄ SIŁĄ GRECKIEGO BIZNESU O GLOBALNYM ZASIĘGUDzisiaj dwa internetowe biura podróży Tripsta i airtickets® ogłosiły fuzję. Połączenie to stanowi znaczącą zamianę wśród najsilniejszych, europejskich graczy – internetowych biur podróży. Fuzja Tripsta i airtickets® powoduje także, że powstała w ten sposób firma staje się największym internetowym biurem podróży w Południowo-Wschodniej Europie i jednocześnie znajduje się wśród TOP 5 w Europie. Kierując się coraz większym rozdrobnieniem europejskiego rynku internetowych biur podróży, fuzja ta jest odpowiedzią na zaistniałą sytuację, a co za tym idzie konsolidacją technologii i bazy klientów tych dwóch liczących się firm, które razem prezentują jeszcze bardziej zaawansowaną i szeroko zakrojoną ofertę przewozową. Powstanie nowej spółki jest również istotne dla Grecji, gdyż w ten sposób stała się największą firmą
  • POŁĄCZONE FIRMY W TOP 5 NAJWIĘKSZYCH INTERNETOWYCH BIUR PODRÓŻY W EUROPIE
  • TRIPSTA I AIRTICKETS NAJWIĘKSZĄ FIRMĄ E-COMMERCE W GRECJI PO FUZJI
  • NOWA FIRMA ZNACZĄCĄ SIŁĄ GRECKIEGO BIZNESU O GLOBALNYM ZASIĘGU

Dzisiaj dwa internetowe biura podróży Tripsta i airtickets? ogłosiły fuzję. Połączenie to stanowi znaczącą zamianę wśród najsilniejszych, europejskich graczy ? internetowych biur podróży. Fuzja Tripsta i airtickets? powoduje także, że powstała w ten sposób firma staje się największym internetowym biurem podróży w Południowo-Wschodniej Europie i jednocześnie znajduje się wśród TOP 5 w Europie. Kierując się coraz większym rozdrobnieniem europejskiego rynku internetowych biur podróży, fuzja ta jest odpowiedzią na zaistniałą sytuację, a co za tym idzie konsolidacją technologii i bazy klientów tych dwóch liczących się firm, które razem prezentują jeszcze bardziej zaawansowaną i szeroko zakrojoną ofertę przewozową. Powstanie nowej spółki jest również istotne dla Grecji, gdyż w ten sposób stała się największą firmą e-commerce w kraju.

Przewiduje się, że nowa spółka osiągnie sprzedaż przekraczającą 500 milionów euro. Tylko w marcu łącznie obie strony internetowe firm odwiedzono 4 749 407 razy, dokonano 168 120 rezerwacji i sprzedano 206 776 biletów. Fuzja umożliwi Tripsta oraz airtickets? rozszerzenie obecnego grona klientów o nowe europejskie rynki. W ramach połączenia, zarówno Tripsta, jak i airtickets? będą nadal działać na obecnych rynkach pod dotychczasowymi markami z nowym CEO, Philippem Brinkmanem i Prezesem Zarządu airtickets? Dimitrisem Kontogeorgosem na czele. Ich zadaniem jest ciągłe dostarczanie klientom wartościowej oferty oraz zarządzanie zespołem, który ma zapewnić dalszy rozwój Tripsty w Europie i na świecie. Połączone firmy będą miały swoje siedziby w Grecji, Polsce, Rosji, Rumunii, Turcji i Brazylii.

Philipp Brinkmann, CEO Tripsta o fuzji: Zarówno ja, jak i Dimitris Kontogeorgos jesteśmy niezwykle podekscytowani nie tylko nowym rozdziałem jakim dla naszych firm jest ich fuzja, ale również możliwościami jakie daje nam wielka, globalna scena. Tripsta nadal będzie kontynuować strategię, której celem jest oferowanie Klientom najbardziej innowacyjnych i wygodnych rozwiązań dotyczących podróżowania. Jesteśmy przekonani, że fuzja jeszcze bardziej wzmocni nasze możliwości w tym zakresie. Europejski rynek internetowych biur podróży jest bardzo rozdrobniony. My natomiast uważamy, że właśnie taka konsolidacja jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu w przyszłości. Dlatego też w przyszłości będziemy podejmować więcej takich działań.

Dimitris Kontogeorgos, CEO airtickets?: Ekonomiczne przesłanki wynikające ze współdziałania naszych firm były wyraźnym argumentem przemawiającym za fuzją. Razem będziemy zdecydowanie silniejsi, co oznacza, że możemy rozpocząć inwestycje technologiczne na zdecydowanie większą skalę, które są ważne dla naszych Klientów.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Tripsta. Dostarczył
A to już wiesz?  Przyszłość branży turystycznej w Europie i Polsce ? trudności tradycyjnych biur podróży kontra (OTA) Online Travel Agency

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy