nowe produkty/usługi turystyka Wypoczynek

Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze swoimi zwierzakami, wyjeżdżając na wakacje

Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze swoimi zwierzakami, wyjeżdżając na wakacje
W czasie lockdownu koty i psy przyzwyczaiły się do stałej obecności swoich opiekunów. Wyjazd właściciela na wakacje nie musi być jednak przyczyną chwilowej rozłąki. Dzięki kampanii Pets Friendly nasi czworonożni przyjaciele mogą korzystać z dedykowanych usług w hotelach Louvre Hotels

Data publikacji: 08.07.2020

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze swoimi zwierzakami, wyjeżdżając na wakacje

Kategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek

W czasie lockdownu koty i psy przyzwyczaiły się do stałej obecności swoich opiekunów. Wyjazd właściciela na wakacje nie musi być jednak przyczyną chwilowej rozłąki. Dzięki kampanii Pets Friendly nasi czworonożni przyjaciele mogą korzystać z dedykowanych usług w hotelach Louvre Hotels Group.

W czasie lockdownu koty i psy przyzwyczaiły się do stałej obecności swoich opiekunów. Wyjazd właściciela na wakacje nie musi być jednak przyczyną chwilowej rozłąki. Dzięki kampanii Pets Friendly nasi czworonożni przyjaciele mogą korzystać z dedykowanych usług w hotelach Louvre Hotels Group.

We wszystkich hotelach marek Campanile i Première Classe oraz w wybranych hotelach marki Golden Tulip należących do grupy hotelowej Louvre wprowadzono wspólną politykę w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych, dzięki której właściciele mogą w pełni cieszyć się towarzystwem swoich pupili, a pozostali goście niezakłóconym komfortem wypoczynku.

Na bazie doświadczeń zagranicznych hoteli grupy, w których kampania realizowana pod hasłem Pets Friendly zaskarbiła sobie sympatię gości, przygotowano koncepcję dostosowaną do polskich realiów i przetestowano ją w ramach przeprowadzonej kilka lat temu pilotażowej akcji w hotelu Campanile Bydgoszcz.

– Nasze hotele zawsze były przyjazne zwierzętom. Docierały do nas jednak sygnały, że goście odwiedzający nas w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół oczekują czegoś więcej: rozwiązań, dzięki którym będą mogli poczuć się naprawdę komfortowo. Korzystając z globalnych doświadczeń naszej grupy, wyszliśmy temu naprzeciw. Opracowaliśmy zestaw jasnych zasad oraz zadbaliśmy o właściwe zakomunikowanie ich wszystkim gościom. Dzięki temu właściciele zwierząt mogą w pełni cieszyć się wizytą, a pozostali goście mają pewność, że obecność czworonogów nie wpłynie w żaden sposób na jakość ich wypoczynku. Dla gości odwiedzających nasze hotele wraz ze zwierzakami przygotowaliśmy również pakiet dedykowanych usług i udogodnień, by zawsze czuli się u nas jak w domu – mówi Natalia Kukowska, inicjatorka akcji, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz hotelu Campanile Bydgoszcz.

A to już wiesz?  Sportowy Guest Experience

1 / 8

Kampania zapoczątkowana w bydgoskim hotelu objęła kolejne obiekty Louvre Hotels Group w Polsce. W recepcji właściciele zwierzaków mogą odebrać pakiet powitalny zawierający upominki i smakołyki oraz podstawowe akcesoria, list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu czworonogi, a także przewodnik po dostępnych w okolicy atrakcjach dla zwierzaków. Radą i opieką służy również cały zespół hotelowy, a spokój i bezpieczeństwo pupila gwarantuje nowy protokół obsługi pokojów, w których przebywają zwierzęta.

Za pobyt zwierząt w hotelach Louvre Hotels Group obowiązują opłaty, które uzależniono od wielkości pupila. Zwolnione są z nich psy asystujące, które cieszą się również nieco większą swobodą w hotelowych przestrzeniach publicznych. W jednym pokoju mogą przebywać jednocześnie nie więcej niż dwa zwierzęta.

– Dzięki informacjom, których goście udzielają nam o swoich pupilach już na etapie rezerwacji, możemy dobrze przygotować się na ich przybycie. Zwierzaki w naszych hotelach muszą oczywiście cały czas pozostawać pod opieką właścicieli, ale poza tym cieszą się dużą swobodą. Nasi goście doceniają wysiłek, który wkładamy w to, by ich pobyt w naszych hotelach wraz z pupilami nie wiązał się ze stresem, który często towarzyszy takim wyjazdom. Ze strony gości pojawiły się obawy, że nowe regulacje sanitarne związane z epidemią COVID-19 uniemożliwią im wizytę w hotelu w towarzystwie pupila. Zapewniamy, że w hotelach objętych akcją Pets Friendly zwierzęta są zawsze mile widziane. Zadowolenie i komfort naszych gości są dla nas najważniejsze i dotyczy to również psów i kotów, które odwiedzają nas wraz z właścicielami – dodaje Natalia Kukowska.

źródło: Biuro Prasowe Louvre Hotels

Załączniki: Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze swoimi zwierzakami, wyjeżdżając na wakacje nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek - W czasie lockdownu koty i psy przyzwyczaiły się do stałej obecności swoich opiekunów. Wyjazd właściciela na wakacje nie musi być jednak przyczyną chwilowej rozłąki. Dzięki kampanii Pets Friendly nasi czworonożni przyjaciele mogą korzystać z dedykowanych usług w hotelach Louvre Hotels Group.

Hashtagi: #nowe produkty/usługi #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy