Data publikacji: 09.10.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotel Marriott w Warszawie wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynek
EUROPEJSKA KAMPANIA MARRIOTT INTERNATIONAL ‘YOU EAT, WE GIVE’ MA NA CELU ZEBRANIE 2 MLN €
EUROPEJSKA KAMPANIA MARRIOTT INTERNATIONAL ‘YOU EAT, WE GIVE’ MA NA CELU ZEBRANIE 2 MLN €
We wrześniu rozpoczęła się największa akcja charytatywna Mariott International w Europie – You Eat, We Give. Również w tym roku hotel Marriott w Warszawie weźmie w niej udział. Celem tej akcji jest zebranie 2 mln € na wsparcie rozwoju młodzieży oraz inicjatyw związanych z zatrudnieniem.
We wrześniu i październiku, hotel Marriott będzie przekazywać 1 € z każdego posiłku zamówionego przez gości i odwiedzających hotel Marriott, aby sfinansować rozmaite programy wspierające młodych ludzi ze środowisk w niekorzystnej sytuacji społecznej.
W ramach realizowanej przez Marriott ogólnoeuropejskiej inicjatywy „World of Opportunity” („Świat Możliwości”), promocja You Eat, We Give ma na celu „Obranie kursu na zmianę” i walkę z bezrobociem wśród młodych ludzi poprzez dotacje na rzecz partnerskich organizacji charytatywnych.
Fundusze zgromadzone przez hotel Marriott w Warszawie i inne lokalizacje w Europie zostaną przeznaczone na szkolenia zawodowe oraz w zakresie kształtowania umiejętności społecznych organizowane przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Goście hoteli Marriott oraz osoby je odwiedzające pomogły zgromadzić ponad 1,8 mln € dotacji w gotówce i dotacji rzeczowych od chwili uruchomienia kampanii You Eat, We Give w 2012 roku, zaś pracownicy Marriott przepracowali dodatkowo 50000 godzin w ramach wolontariatu, aby pomóc młodym ludziom budować drogę do kariery zawodowej.
„W ubiegłym roku zebrane środki zostały przekazane na cele statutowe. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie podopiecznym odpowiednich warunków do dorastania. Warunków takich, jakich nie miały w domu pochodzenia. Staramy się zapewnić im wsparcie, dzięki któremu poradzą sobie z trudnymi wspomnieniami, a także będą gotowi do wejścia w dorosłe życie. Dlatego też najbardziej skupiamy się na obszarach takich jak edukacja, zdrowie oraz wsparcie psychologiczne. Wielu naszych podopiecznych wymaga specjalistycznej pomocy w każdym z tych obszarów, co oczywiście wiąże się z dużymi kosztami. Środki zebrane w tegorocznej edycji „You eat, we give” także zostaną przekazane na najważniejsze cele statutowe. – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Reiner Sachau, dyrektor ds. operacyjnych Marriott International w Europie, skomentował to następująco: „Marriott ma długą historię inwestowania w programy pomagające młodym ludziom. Przyglądanie się dotychczasowym wynikom kampanii „You Eat, We Give” było niesamowitym doświadczeniem i jesteśmy naprawdę dumni z zaangażowania naszych hoteli w pomaganie młodym ludziom w Europie w realizowaniu ich pełnego potencjału i otwieranie im drzwi do poważnej pracy. Cieszymy się, że ponownie mogliśmy zaangażować naszych gości w realizację naszych celów”.
Długotrwałe zaangażowanie Marriott w odpowiedzialne praktyki biznesowe obejmuje wsparcie, które „oddaje” pomoc lokalnym społecznościom. Firma wspiera lokalne i globalne organizacje charytatywne za pośrednictwem wkładów finansowych, dotacji rzeczowych w postaci produktów i usług oraz usług wolontariuszy na całym świecie. Oprócz zatrudnienia dla młodych ludzi, strategia odpowiedzialności społecznej Marriott obejmuje zrównoważony rozwój, walkę z głodem, domy w przystępnych cenach, dobrobyt dzieci, edukację w branży hotelarsko-gastronomicznej oraz wzmocnienie pozycji kobiet, osób niepełnosprawnych i innych niedostatecznie reprezentowanych grup.
źródło: Biuro Prasowe SOS Wioski Dziecięce
Załączniki:
Hashtagi: #sprawy społeczne #turystyka, wypoczynek