Data publikacji: 12.12.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotele Mercure – podbijają serca gości
Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek
W 1973 roku dzień swojego otwarcia świętował pierwszy hotel sieci Mercure. Ostatnie 38 lat to okres nieprzerwanego rozwoju tej francuskiej marki, która dziś dysponuje 700 hotelami w 49 krajach świata. Siła Mercure to nie tylko wielkość i doświadczenie, lecz także umiejętność nietuzinkowego łączenia francuskiego gustu z lokalnym kolorytem, dzięki której Mercure podbija serca gości na całym świecie.
W 1973 roku dzień swojego otwarcia świętował pierwszy hotel sieci Mercure. Ostatnie 38 lat to okres nieprzerwanego rozwoju tej francuskiej marki, która dziś dysponuje 700 hotelami w 49 krajach świata. Siła Mercure to nie tylko wielkość i doświadczenie, lecz także umiejętność nietuzinkowego łączenia francuskiego gustu z lokalnym kolorytem, dzięki której Mercure podbija serca gości na całym świecie.
Wielkość i doświadczenie
Mercure to połączenie świetnie rozbudowanej infrastruktury z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w doskonaleniu sztuki gościnności. W 1973 roku swoje progi dla gości udostępnił pierwszy hotel sygnowany marką Mercure. W latach 90. XX wieku sieć z sukcesem wkroczyła na rynki pozaeuropejskie, a w pierwszej dekadzie nowego stulecia umocnił swoją pozycję, stając się jednym z najsilniejszych graczy na runku i najprężniej rozwijającą się siecią hoteli średniej klasy na świecie. W 1993 roku Mercure otworzyło swój pierwszy hotel w Polsce. Dziś, zarządzana przez Orbis marka oferuje pobyt w 12 obiektach położonych w doskonałych lokalizacjach, zarówno w centrach największych miast, jak i w najatrakcyjniejszych regionach turystycznych Polski.
Niepowtarzalny charakter
Mercure to sieć hoteli o nietuzinkowym charakterze. Nie tylko dlatego, że na całym świecie oferuje najwyższą jakość usług i standardy gościnności, które zaskakują nawet najbardziej wymagających gości, lecz również dzięki temu, że każdy hotel Mercure bierze to, co najlepsze z kultury danego regionu.
Lokalny koloryt we francuskim smaku
Indywidualny, nawiązujący do kultury i tradycji danego regionu charakter każdego z hoteli Mercure to cecha, która szczególnie urzeka gości. Biorąc to, co najlepsze z lokalnych tradycji, każdy hotel Mercure realizuje jednocześnie wspólną dla całej sieci filozofię. Pokoje w hotelach Mercure łączą współczesny wystrój z klasycznym stylem okraszonym nutą lokalnej tradycji. Pokoje zapewniają doskonały wypoczynek, dają również możliwość pracy w komfortowych warunkach.
Zmysłowa przyjemność czerpana z pobytu w hotelach marki Mercure to z pewnością dziedzictwo francuskiego rodowodu marki. Podczas gdy zmysł wzroku cieszy klasyczne piękno nowoczesnych wnętrz, podniebienie gości raczą wyśmienite dania i napoje. Posiłki serwowane w restauracjach Mercure to zarówno wyśmienite wybór dań francuskich i kuchni świata, jak i możliwość kosztowania lokalnych specjałów. Kwintesencję zmysłowej przyjemności stanową karty Grands Vins Mercure i Cup&Tastes. Dzięki nim goście mogą kosztować napojów z doskonale skomponowanych kolekcji wyśmienitych win oraz kaw i herbat z całego świata.
Obsługa w hotelach Mercure to mistrzostwo w sztuce gościnności. Personel łączy nienaganne maniery i zindywidualizowane podejście do gości z doskonałą znajomością okolicy i wiedzą na temat lokalnych atrakcji.
Doskonały wybór dla ludzi biznesu i turystów
Marka Mercure nastawiona jest zarówno na ludzi biznesu podróżujących służbowo, jak i turystów żądnych zwiedzania lub poszukujących wypoczynku w otoczeniu pięknej przyrody.
Hotele Mercure zlokalizowane są w centrach największych miast. Dzięki temu stanowią doskonałą opcję dla ludzi biznesu, którzy podróżując służbowo poszukują komfortowego hotelu, który poza świetną lokalizacją zapewni dodatkowo doskonałe warunki do pracy. To jednak nie wszystko, hotele Mercure to także doskonałe miejsca na zorganizowanie konferencji lub zaaranżowanie kameralnego spotkania biznesowego, dysponują bowiem odpowiednią infrastrukturą i pomieszczeniami.
Hotele Mercure to wyborna propozycja dla turystów szukających nietuzinkowych doznań i królewskiego traktowania. Hotele zlokalizowane w historycznych centrach polskich miast to doskonałe punkty wypadowe dla tych, którzy pragną spożytkować urlop na intensywne zwiedzanie. Ci, którzy wyżej cenią sobie relaks w wykwintnych kurortach wczasowych, mogą zdecydować się pobyt w jednym z hoteli Mercure położonych w atrakcyjnych regionach wypoczynkowych. Tutaj w otoczeniu pięknej przyrody goście Mercure mogą zadbać o ciało i duszę, relaksując się przy lampce wina, uprawiając sport, lub korzystając z zabiegów SPA.
Mercure – hotele z finezją!
Niezależnie od celu podróży i charakteru wizyty, pobyt w hotelach Mercure spełnia oczekiwania wszystkich gości. Personel z finezją i w niepodrabialnym stylu potrafi dostosować ofertę do potrzeb każdego indywidualnego klienta.
źródło: Biuro Prasowe Mercure
Załączniki:
Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek