Hotele Obsługa biznesu Oferty wypoczynkowe

Innowacyjne rozwiązania dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych

Innowacyjne rozwiązania dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych
Przygotowując się na odmrożenie branży turystycznej i wzrost zainteresowania wyjazdami rekreacyjnymi, Cvent już dziś umożliwia hotelom zarządzanie zapytaniami ofertowymi dotyczącymi wypoczynku. Accor jako pierwsza grupa hotelarska na świecie od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie innowacyjnego rozwiązania Cvent w swoich

Accor i Cvent wprowadzą innowacyjne rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych

19 marca 2021

Accor nawiązuje partnerstwo z Cvent, dzięki któremu wiodąca międzynarodowa grupa hotelarska jako pierwsza wprowadzi innowacyjne rozwiązanie do ponad 3500 obiektów na całym świecie

Przygotowując się na odmrożenie branży turystycznej i wzrost zainteresowania wyjazdami rekreacyjnymi, Cvent już dziś umożliwia hotelom zarządzanie zapytaniami ofertowymi dotyczącymi wypoczynku. Accor jako pierwsza grupa hotelarska na świecie od 15 kwietnia 2021 r. rozpocznie wdrażanie innowacyjnego rozwiązania Cvent w swoich obiektach.

Nowa usługa Cvent dedykowana do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych – od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w CSR i PMS. Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM. Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową, dzięki czemu zapewni wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi.

Innowacyjne rozwiązanie przyniesie konkurencyjną przewagę hotelom, umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca. Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu tego roku i obejmie blisko 3 500 wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5 100 obiektów należących do grupy.

Nowa funkcjonalność jest efektem współpracy lidera branży hotelarskiej z Cvent, wiodącym dostawcą usług korporacyjnych do zarządzania zapytaniami biznesowymi i technologii dla branży turystycznej. Opracowane rozwiązanie ma na celu wsparcie właścicieli hoteli i innych obiektów wypoczynkowych, a także zespołów sprzedażowych, w powrocie do pełnego funkcjonowania w branży i jej dalszego rozwoju.

Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć i gotowi na dalszy rozwój tego innowacyjnego rozwiązania.

A to już wiesz?  Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania

Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor

Partnerstwo i współpraca z liderem branży hotelarskiej na całym świecie to dla nas duży zaszczyt. Wdrożenie rozwiązania usprawniającego obsługę zapytań ofertowych podkreśla nasze przywiązanie do współpracy z partnerami z branży hotelarskiej na całym świecie, tak by wypracować takie usługi, które usprawnią procesy i podniosą efektywność. Z chęcią wesprzemy działania grupy Accor w poszukiwaniu nowych sposobów pozwalających branży turystycznej i hotelarskiej na łatwiejszy powrót do sytuacji sprzed pandemii.

Jim Abramson, Vice President of Product Management w Cvent
Współpraca podkreśla nieprzerwane działania Accor w celu wsparcia działań operacyjnych partnerów, a także branży na całym świecie poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań i usług, takich jak wypracowane wspólnie z Cvent.

O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.

A to już wiesz?  BEST WESTERN PLUS teraz w Rzeszowie

O CVENT
Cvent to wiodący dostawca usług technologicznych dla branży eventowej, konferencyjnej i hotelarskiej z blisko 4 000 pracowników, 30 000 klientów i 300 000 użytkowników na całym świecie. Działania firmy skupiają się na współpracach m.in. z hotelami w celu usprawnienia prowadzenia dochodowych podróży grupowych i korporacyjnych. Korzystając z cyfrowych narzędzi marketingowych i rozwiązań programowych Cvent, hotelarze zyskują cennych potencjalnych klientów, aby rozwijać swoją działalność, maksymalizować przychód i wzmacniać bezpośrednie relacje z klientami. Łącząc hotele z kupującymi i dostarczając technologię do pozyskiwania i obsługi klientów, Cvent pomaga hotelarzom rozwijać się i posiadać własne grupy i firmy podróżujące służbowo. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Cvent.com lub połącz się z nami na Facebooku, Twitterze lub LinkedIn.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy