marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Jubileusz LogosTour – 30 lat egzotycznych podróży

Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotycznej. Zdobywa wyróżnienia i nagrody. Ciągle rozwija się wprowadzając do oferty nowe propozycje oraz rozszerzając sieć oddziałów i biur sprzedaży. W relacjach międzyludzkich 30-letni jubileusz nazwalibyśmy „perłowymi godami”, a taki staż skłania do refleksji i wspomnień początków wyjątkowego związku LogosTour z

Data publikacji: 24.11.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileusz LogosTour – 30 lat egzotycznych podróży

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotycznej. Zdobywa wyróżnienia i nagrody. Ciągle rozwija się wprowadzając do oferty nowe propozycje oraz rozszerzając sieć oddziałów i biur sprzedaży. W relacjach międzyludzkich 30-letni jubileusz nazwalibyśmy „perłowymi godami”, a taki staż skłania do refleksji i wspomnień początków wyjątkowego związku LogosTour z podróżami.

Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotycznej. Zdobywa wyróżnienia i nagrody. Ciągle rozwija się wprowadzając do oferty nowe propozycje oraz rozszerzając sieć oddziałów i biur sprzedaży. W relacjach międzyludzkich 30-letni jubileusz nazwalibyśmy „perłowymi godami”, a taki staż skłania do refleksji i wspomnień początków wyjątkowego związku LogosTour z podróżami.

Narodziny pasji

Na początku lat 80. XX wieku grupa pasjonatów zapragnęła umożliwić poznawanie świata nauczycielom stowarzyszonym w Związku Nauczycielstwa Polskiego. W tamtych czasach był to pomysł w równej mierze odważny i inspirujący, co szalony. Organizacja zagranicznego wyjazdu wymagała wiele pracy, starań i dopełnienia skomplikowanych formalności. Do większości krajów trzeba było mieć wizę, a paszporty wydawano nielicznym. Doświadczenie założycieli LogosTour w branży turystycznej było wówczas bardzo skromne. Głód wiedzy o świecie i poznawania innych kultur był jednak tak ogromny, że każdą trudność udało się pokonać.

Dzięki intensywnej pracy, determinacji i pasji pracowników LogosTour, pierwsze zorganizowane grupy wyjechały do Bułgarii, Rumunii, Jugosławii, Związku Radzieckiego i na Węgry. Większość turystów wtedy dzięki LogosTour po raz pierwszy w życiu przekraczało granice Polski odkrywając w sobie pasję do poznawania świata.

Teresa Górecka, Prezes LogosTour:
Nie moglibyśmy odnieść sukcesu, jeśli nie kierowałaby nami prawdziwa pasja.
Miłość do podróży i smakowania świata pozwala nam rozumieć potrzeby turystów, a pasja daje siłę do ciężkiej pracy, by te wymagania spełniać.

A to już wiesz?  Ekologiczne postanowienia noworoczne

Nowe lądy na horyzoncie

Połowa lat 80. przyniosła kolejne zmiany i możliwości, które LogosTour w pełni wykorzystał. Zorganizował – jako pierwsze biuro turystyczne w Polsce – podróże do Egiptu oraz Izraela. W 1986 roku pierwsza grupa turystów zwiedziła Chiny. Następnymi odkrywanymi przez Polaków z LogosTour lądami były Indie, Nepal, Tajlandia i Australia, a nieco później RPA, Peru, Meksyk, Tajlandia a także wiele innych. W pierwszym roku działalności biuro zorganizowało wyjazdy zagraniczne dla ok. 600 osób. Po 30 latach może się poszczycić ponad milionem turystów, którzy wyjechali z nim w świat. LogosTour ma w ofercie 150 tras na 7 kontynentach. W latach 2008 i 2009 przywiózł do Japonii najwięcej turystów ze wszystkich biur turystycznych w całej Europie. LogosTour jest też wiodącym operatorem wyjazdów do Peru, gdzie w ciągu ostatnich 5 lat wyjechało z nimi ponad 2300 Polaków.

Od 30 lat biuro stale odnajduje nowe, fascynujące lądy na horyzoncie. To Klienci, pracownicy, piloci nieustannie podpowiadają nowe kierunki i miejsca, które pragną poznać. Zatańczyć tango argentyńskie w Buenos Aires? Wyruszyć na fotograficzne safari w sercu Afryki? Doświadczyć jazdy w psich zaprzęgach w Laponii? LogosTour realizuje każde z tych marzeń! Czerpie inspiracje z dotychczasowych podróży, poszukuje nieodkrytych jeszcze lądów. Nieustannie rozwija swoją ofertę tak, by w każdym kolejnym roku zaoferować Klientom nowe i fascynujące programy zwiedzania.

Cała naprzód

Przez 30 lat działalności LogosTour zyskał uznanie i renomę wśród szerokich rzesz pasjonatów podróży i partnerów biznesowych. Radość ze wspólnych sukcesów nie sprawia jednak, że biuro spoczywa na laurach. „Jesteśmy jak statek na oceanie: czasami rozkoszujemy się piękną, słoneczną pogodą, innym razem stawiamy czoła sztormowej pogodzie występującej czasem na rynku turystycznym” – komentuje Teresa Górecka, Prezes LogosTour – „To mobilizuje nas do ciągłej troski o jakość usług i atrakcyjność oferty. Nieustannie ulepszamy, poprawiamy i tworzymy nowości turystyczne. Chcemy pomagać naszym Klientom realizować nawet najbardziej wyszukane marzenia podróżnicze”.

A to już wiesz?  50 lat temu człowiek stanął na Księżycu. KAYAK podpowiada, gdzie w Polsce i na świecie można poczuć się jak poza ziemią

Z tych powodów w ofercie biura znalazła się m.in. wyprawa na Antarktydę czy dookoła Stanów Zjednoczonych. LogosTour nie zapomina także o rozwoju sieci sprzedaży. Dysponując już kilkunastoma oddziałami w Polsce, w ubiegłym roku otworzył kolejne biura – w Białymstoku i Gliwicach. Współpracuje również z kilkuset agentami sprzedającymi wycieczki zagraniczne. LogosTour troszczy się także o swoją rozpoznawalność na rynku turystycznym. Wszystkie biura sprzedaży stopniowo zyskują elegancki wystrój w kolonialnym stylu, kojarzący się z egzotycznymi krajami. Poddano metamorfozie także trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie – zyskał on nowy wystrój, atrakcyjne menu restauracji, pojawiły się liczne promocje – np. „Romantyczny weekend dla dwojga”, „Kraków dla seniora” czy „Dla rodzin z dziećmi”. Najnowszym przedsięwzięciem LogosTour jest ambitny projekt kompletnej przebudowy i unowocześnienia położonego w Zakopanem hotelu Zenepol. Już niedługo będzie to nowoczesny i ekskluzywny obiekt spełniający oczekiwania najbardziej wymagających gości. „Jak pięciomasztowiec na pełnym morzu, tak i my, najlepiej czujemy się, gdy wieje nam wiatr w żagle, a naszej załodze i Klientom możemy zawtórować: „Cała naprzód!” – komentuje intensywny rozwój firmy Prezes Górecka.

Biznes odpowiedzialny

LogosTour jest świadomy, że odpowiedzialne prowadzenie działalności w branży turystycznej to nie tylko dbanie o Klientów, otaczanie ich opieką i gwarantowanie bezpieczeństwa podczas urlopu. To także troska o środowisko naturalne. Ważne jest zwiedzanie świata w taki sposób, by nie naruszyć norm i obyczajów odwiedzanych miejsc, by nie zniszczyć kruchych kultur w odległych zakątkach świata, by zachować cenne zabytki architektury i delikatną przyrodę dla następnych pokoleń. Z powyższych powodów LogosTour chętnie angażuje się w wiele akcji społecznych. Wspiera kampanię WWF „Pamiątka, która nie krzywdzi”, edukując Klientów, że lepiej przywieźć z podróży pamiątkowe zdjęcia, niż np. przedmiot wykonany ze skóry lub kości zwierząt objętych ochroną. We współpracy z Fundacją Jaśka Meli – Poza Horyzonty, biuro zorganizowało aukcję charytatywną pamiątek z podróży, z której dochód przeznaczono na protezę nogi dla podopiecznej fundacji, młodej matki trójki dzieci. Dla LogosTour ludzkie tragedie, nawet na odległych kontynentach, nie są obojętne. Biuro przystąpiło więc także do kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) pt. "Wakacje Życia – Pomóżmy głodującej Afryce". LogosTour działa także w organizacjach branżowych i biznesowych – jest jednym z założycieli Polskiej Izby Turystyki oraz członkiem Business Center Club. „Wierzymy, że dzieląc się naszymi ideami i doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami pomagamy w tworzeniu prawdziwie odpowiedzialnych praktyk biznesowych” – mówi Prezes Górecka.

A to już wiesz?  Oferta Last Minute, rabat do 50% - w Rainbow kolejna odsłona kampanii Lato 2019.

Nagrody dla biura i… Klientów

Zaangażowanie i wytężoną pracę LogosTour nad utrzymaniem najwyższej jakości usług wielokrotnie doceniono przyznając firmie liczne nagrody. „Należą one zarówno do nas, jak i do naszych Klientów, bez których osiągnięcie takiego sukcesu nie byłoby możliwe” – zastrzega Prezes Teresa Górecka. LogosTour sześciokrotnie otrzymał „Gazelę Biznesu” – nagrodę przyznaną przez dziennik Puls Biznesu świadczącą o prężnym rozwoju firmy. Pięciokrotnie zdobył tytuł Lidera Turystyki. Wśród trofeów ma także „Kryształowy Globus” od Polskiej Izby Turystyki, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki” od Business Center Club oraz odznaczenie Komitetu Integracji Europejskiej. W konkursie pisma branżowego Wiadomości Turystyczne „Róża Kolumba” LogosTour zdobył dwa wyróżnienia za najlepszy katalog: „Lato 2011” oraz „Podróże na 7 kontynentów z LogosTour 2010”. LogosTour przyznano także Laur Konsumenta za „Odkrycie 2011” jakim okazało się wprowadzenie Podróży dla Koneserów. „Największą nagrodą jest dla nas jednak zaufanie i zadowolenie Klientów” – mówi Prezes Teresa Górecka – „Zarówno tych, którzy jako pionierzy polskiej turystyki wyjeżdżali z LogosTour w 1981 roku, jak i tych, którzy dopiero planują dołączyć do naszego grona, by zwiedzać z nami kraje na 7 kontynentach”.

Uwaga! Dodatkowe materiały w Pakiecie Prasowym "Jubileusz LogosTour – 30 lat egzotycznych podróży"

źródło: Biuro Prasowe LogosTour

Załączniki: Jubileusz LogosTour – 30 lat egzotycznych podróży media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotycznej. Zdobywa wyróżnienia i nagrody. Ciągle rozwija się wprowadzając do oferty nowe propozycje oraz rozszerzając sieć oddziałów i biur sprzedaży. W relacjach międzyludzkich 30-letni jubileusz nazwalibyśmy „perłowymi godami”, a taki staż skłania do refleksji i wspomnień początków wyjątkowego związku LogosTour z podróżami.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy