Data publikacji: 11.04.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampanie promocyjne w Rainbow Tours
Kategoria: zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama
Siódmego kwietnia Rainbow Tours rozpoczął nową kampanię pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z barwami danego kierunku. Na wybrane wczasy i wycieczki objazdowe obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 23 procent.
Siódmego kwietnia Rainbow Tours rozpoczął nową kampanię pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z barwami danego kierunku. Na wybrane wczasy i wycieczki objazdowe obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 23 procent.
– Ze względu na bardzo duże zainteresowanie promocją w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na jej kontynuację również w tym sezonie. Liczymy tak jak w roku ubiegłym na zaangażowanie naszych salonów własnych, które dodatkowo w oryginalny sposób dekorowały swoje biura w odpowiednio do kolorystyki danego kraju- mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours. Inwencja autorów została przez nas zauważona i nagrodzona podczas uroczystej gali, która odbyła się w listopadzie 2011 roku w Warszawie. Mieliśmy dwóch zwycięzców: biuro obsługi w Poznaniu na ulicy Głogowskiej 62 oraz we Wrocławiu na ulicy Szewskiej 27.
Kolory, które będą obowiązywały w tym roku to: żółty dla krajów afrykańskich, zielony dla Włoch, czerwony dla Hiszpanii oraz niebieski dla Grecji. Długość trwania kampanii przewidziana jest do 11 maja 2012 roku. Sieć sprzedaży dodatkowo została wyposażona w plakaty dopasowane tematycznie do każdego z tygodni.
„Kolorowe tygodnie” to kolejny z projektów marketingowych touroperatora. Marzec oraz początek kwietnia upłynęły pod znakiem „Watrakcji” oraz „2 w 1”. W pierwszej z nich do wybranych wycieczek objazdowych i wczasów klienci otrzymywali voucher o wartości od 20 USD do 30 Euro na bilety wstępów do zwiedzanych obiektów lub na wycieczki fakultatywne gratis. Promocją objęto prawie 40 programów objazdowych oraz 12 kierunków wypoczynkowych. Pod nazwą następnego projektu „2 w 1” kryje się siedem dni zwiedzania i dodatkowy tydzień na uzupełnienie opalenizny. W tej akcji touroperator postanowił wypromować czarterowe programy objazdowo-pobytowe.
-Nazwa „2 w 1” bardzo dobrze pasuje do naszej oferty skierowanej do tych wszystkich, dla których idealny wypoczynek dwutygodniowy to zwiedzanie i wypoczynek. Ponieważ zleży nam na tym aby ta nazwa na stałe kojarzyła się z tego typu wyjazdami oraz z marką Rainbow Tours rozpoczęliśmy procedury związane z rejestracja tego znaku towarowego- mówi Emilia Bratkowska.
Za kreację każdej z tych trzech promocji odpowiada agencja Fat Baby.
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #zainteresowania, hobby #media, marketing, reklama