internet turystyka Wypoczynek

KAYAK rusza z kampanią telewizyjną w Polsce

11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert

Data publikacji: 11.03.2013

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KAYAK rusza z kampanią telewizyjną w Polsce

Kategoria: internet, turystyka, wypoczynek

11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych

11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce. 

Reklamy emitowane będą przez największe stacje o zasięgu ogólnopolskim oraz kanały filmowe, muzyczne, młodzieżowe i tematyczne. Celem kampanii telewizyjnej jest zapoznanie polskich użytkowników z wyszukiwarką KAYAK porównującą setki ofert dostawców usług turystycznych, w tym hoteli oraz linii lotniczych. Pierwsza faza kampanii potrwa miesiąc. Na jej potrzeby przygotowane zostały 30- oraz 10-sekundowe spoty animowane.

Reklamę KAYAK-a będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo), Puls, Puls 2, kanałach filmowych (Ale Kino+, Comedy Central), muzycznych (4fun.tv, MTV, Rebel.tv, TV.Disco, VH1, VIVA), młodzieżowych i dziecięcych (Nickelodeon) oraz tematycznych (Domo+, Planete+) i innych (Blink!, TTV). Spot dostępny jest również pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=leWr1P4V-oU.

– Nasz serwis internetowy i aplikacje mobilne umożliwiają łatwe porównywanie setek ofert podróży jednocześnie, szybko prezentując wyszukane oferty w spójny i przejrzysty sposób. Jesteśmy przekonani, że nasz produkt trafi w potrzeby wielu internautów, którzy coraz częściej rezerwują podróże korzystając z narzędzi dostępnych online. Korzystanie z KAYAK-a jest równie proste i przyjazne, jak telewizyjne spoty reklamowe – mówi Ewa Orlewska, Country Manager KAYAK na Polskę.

Za planowanie i zakup mediów dla KAYAK-a odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Reklamy porównywarki KAYAK od wielu lat uznawane są za jedne z najciekawszych w branży turystycznej. Wszystkie dotychczasowe spoty obejrzeć można na oficjalnym kanale KAYAK na YouTube.

źródło: Biuro Prasowe KAYAK

Załączniki: KAYAK rusza z kampanią telewizyjną w Polsce internet, turystyka, wypoczynek - 11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych

Hashtagi: #internet #turystyka, wypoczynek

A to już wiesz?  Poznawanie świata z Airbnb zyskuje nowy wymiar dzięki Wish List

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy