Data publikacji: 23.01.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato 2013 z BeeFree
Kategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynek
BeeFree (marka Rainbow Tours) wystartowało ze sprzedażą oferty na Lato 2013. W katalogu oprócz sprawdzonych już kierunków takich jak, Egipt, Turcja i Bułgaria pojawiły się nowości, a wśród nich Rodos, Zakynthos oraz Costa Brava. Zaproponowano rabaty nawet do 25 procent, gwarancje gratis oraz specjalne rabaty dla grup tylko do 01.03.2013. Adresatem oferty są głównie młodzi, nowocześni i spragnieni rozrywki klienci.
BeeFree (marka Rainbow Tours) wystartowało ze sprzedażą oferty na Lato 2013. W katalogu oprócz sprawdzonych już kierunków takich jak, Egipt, Turcja i Bułgaria pojawiły się nowości, a wśród nich Rodos, Zakynthos oraz Costa Brava. Zaproponowano rabaty nawet do 25 procent, gwarancje gratis oraz specjalne rabaty dla grup tylko do 01.03.2013. Adresatem oferty są głównie młodzi, nowocześni i spragnieni rozrywki klienci.
BeeFree w swojej ofercie stawia na kierunki kojarzące się z aktywnym i imprezowym wypoczynkiem, spełniające wymagania młodych ludzi. Po Hurghadzie, Turcji i Bułgarii zaproponowano zupełnie nowe destynacje: Rodos, Zakynthos oraz Costa Brava. Rodos, to propozycja dla tych, których interesuje historia, zabytki, sporty wodne oraz niekończąca się zabawa w barach i dyskotekach w Faliraki. Zakynthos kusi pięknymi, piaszczystymi plażami oraz nocnym szaleństwem w słynnym kurorcie Laganas. Na Costa Brava natomiast nie zabraknie wspaniałej kuchni, niezapomnianej Barcelony oraz nocnych uciech w Lloret de Mar.
Dzięki zmianom po raz pierwszy zastosowanym w katalogu Zima/Sylwester 2012/13 oferta biura jest lepiej skonstruowana oraz bardziej precyzyjna. Podane są orientacyjne ceny różnych atrakcji na miejscu oraz dopłaty za dodatkowe świadczenia w hotelach, co w znacznym stopniu pomaga oszacować budżet. Nie zabraknie też wielu praktycznych informacji oraz porad. W katalogu znajduje się wyselekcjonowana oferta hotelowa w przystępnych cenach oraz w lokalizacjach sprzyjających uprawianiu sportów, zwiedzaniu oraz życiu nocnemu. Dodatkowo w wybranych hotelach będzie pracował Tropiciel Atrakcji – animator, którego zadaniem jest organizowanie czasu wolnego, np. zabieranie chętnych na wieczorne wyjścia integracyjne lub zakupy.
Wzmocnieniu postrzegania marki BeeFree, jako marki skierowanej do młodych i aktywnych ma służyć całkowicie przebudowana strona www oraz nowy fanpage na Facebooku, na którym w chwili obecnej jest już ponad 10 tys. fanów.
Dla swoich klientów BeeFree przygotowało rabaty do 25 procent, gwarancje dodatkowe gratis, darmowe vouchery o wartości 100 złotych oraz specjalne zniżki dla grup. Promocja trwa do pierwszego marca 2013.
Od stycznia 2013 organizatorem imprez turystycznych firmowanych marką BeeFree jest
Rainbow Tours S.A.
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #zainteresowania, hobby #turystyka, wypoczynek