Data publikacji: 13.08.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Laur Konsumenta” dla aplikacji mobilnych BRE Ubezpieczenia
Kategoria: zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama
Bezpłatne aplikacje mobilne BRE Ubezpieczenia dla użytkowników iPhone’ów i Pad’ów, a także urządzeń mobilnych z systemem Android, zostały nagrodzone Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku. Aplikacje zostały opracowane specjalnie z myślą o wszystkich podróżujących, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich podczas wakacji za granicą. Konsumenci, którzy oddali głos na aplikacje mobilne BRE Ubezpieczenia docenili zarówno łatwość obsługi, szybkość realizacji zamówienia – ochrona ubezpieczeniowa może rozpocząć się już 2 godziny po opłaceniu składki, jak i możliwość wezwania pomocy medycznej przy pomocy jednego przycisku.
Bezpłatne aplikacje mobilne BRE Ubezpieczenia dla użytkowników iPhone’ów i Pad’ów, a także urządzeń mobilnych z systemem Android, zostały nagrodzone Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku. Aplikacje zostały opracowane specjalnie z myślą o wszystkich podróżujących, którzy chcą zadbać o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich podczas wakacji za granicą. Konsumenci, którzy oddali głos na aplikacje mobilne BRE Ubezpieczenia docenili zarówno łatwość obsługi, szybkość realizacji zamówienia – ochrona ubezpieczeniowa może rozpocząć się już 2 godziny po opłaceniu składki, jak i możliwość wezwania pomocy medycznej przy pomocy jednego przycisku.
Bezpłatne aplikacje dla użytkowników urządzeń mobilnych umożliwiają szybki zakup ubezpieczenia turystycznego obejmującego kraje Europy oraz basenu Morza Śródziemnego, a także wezwanie pomocy w razie choroby lub wypadku. Polisy turystyczne o nazwie BRE Ubezpieczenia zawierają także dodatkowe zabezpieczenia związane np. ze zwrotem kosztów zakupu niezbędnych przedmiotów osobistego użytku w kwocie do 1000 PLN, w przypadku gdy bagaż zostanie dostarczony podróżnym z ponad 6-godzinnym opóźnieniem. Ponadto, w okresie zimowym, klienci mogą dodatkowo rozszerzyć zakres ubezpieczenia o amatorskie uprawianie sportów zimowych jak np. narciarstwo lub snowboard.
„Bezpłatne aplikacje BRE Ubezpieczenia na urządzenia mobilne to pierwsze tego typu aplikacje w Polsce. Z naszych danych sprzedażowych wynika, że klienci decydują się na zakup ubezpieczeń turystycznych najczęściej w ostatniej chwili przed podróżą, a aplikacje mobilne umożliwiają im zakup polisy dosłownie w drodze na wakacje. Era mobile direct już nastała i nasze aplikacje doskonale pasują do profilu dzisiejszych – aktywnych, korzystających z innowacyjnych rozwiązań, a jednocześnie ceniących sobie bezpieczeństwo – klientów” – powiedział Paweł Zylm, prezes zarządu BRE Ubezpieczenia.
Aplikacje dla użytkowników iPhone’ów i Pad’ów, a także urządzeń mobilnych z systemem Androidumożliwiają lokalizację ubezpieczonego przy wykorzystaniu GPS, co znacząco skraca czas dotarcia służb medycznych, transport poszkodowanego w razie wypadku lub interwencję medyczną dla chorego przebywającego na wakacjach.
Dodatkowo klienci mBanku i MultiBanku, którzy kupili polisę assistance z ubezpieczeniem komunikacyjnym OC lub AC mogą przy wykorzystaniu tej aplikacji również wezwać pomoc drogową np. w razie awarii samochodu lub wypadku w Polsce lub Europie.
W celu zakupu polisy przez urządzenie mobilne wystarczy pobrać aplikację na iPhone’a/iPad’a z Apple Store bądź na urządzenie z systemem operacyjnym Android, wypełnić wniosek o ubezpieczenie oraz dokonać płatności przelewem elektronicznym w jednym z kilkunastu banków lub za pomocą karty płatniczej. Płatności obsługuje eCard S.A., gwarantująca bezpieczeństwo zgodnie z normami Visa, MasterCard oraz American Express.
Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: godłem Teraz Polska, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość – Produkt Roku 2009, Euromarka, Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007”.
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
Projekt BRE Ubezpieczenia narodził się w czerwcu 2006 roku, kiedy to powstała spółka BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o. Następnie utworzono towarzystwo ubezpieczeń BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które otrzymało licencję na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. BRE Bank S.A., który jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest założycielem BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).
BRE Ubezpieczenia jest współtwórcą platform internetowych: nagrodzonego w tegorocznej edycji konkursu Teraz Polska – Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku.
LAUR KONSUMENTA
"Laur Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – Kowalski Pro Media – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku.
Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.
źródło: Biuro Prasowe BRE Ubezpieczenia
Załączniki:
Hashtagi: #zainteresowania, hobby #media, marketing, reklama