marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Nagroda dla Rainbow Tours – Brązowe Effie

Nagroda dla Rainbow Tours – Brązowe Effie
W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011

Data publikacji: 11.10.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nagroda dla Rainbow Tours – Brązowe Effie

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011 roku.

W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011 roku.

Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku. Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała się głównie na promocji  Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych. W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagę hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego. Cała akcja reklamowa opierała się na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom.

W tegorocznym konkursie Effie ( Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej) w 20 kategoriach konkursowych jury nominowało łącznie 56 prac. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność.

A to już wiesz?  "Dzieci blisko natury" - odpowiedź Polish Outdoor Group na lockdownowy stres

Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, Blue Cash –błyskawicznych przelewów oferowanych przez Blue Media S.A, a także kampanii wprowadzającej na rynek markę napojów jogurtowych Fineasz i Ferb oferowanych przez OSM w Łowiczu.

Dom mediowy Starcom należy do jednej z najsilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych – Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: T-Mobile, Coca – Cola Poland Services, Samsung, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods Polska, Eurobank, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.

 

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Nagroda dla Rainbow Tours - Brązowe Effie media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011 roku.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy