sprawy społeczne Zdrowie

Nie znasz, nie otwieraj!

Data publikacji: 09.07.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie znasz, nie otwieraj! Kategoria: zdrowie, sprawy społeczne   Nie znasz, nie otwieraj! Uzdrowisko Ustroń włącza się w

Data publikacji: 09.07.2015

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie znasz, nie otwieraj!

Kategoria: zdrowie, sprawy społeczne

 

Nie znasz, nie otwieraj!

Uzdrowisko Ustroń włącza się w kampanię społeczną „Nie znasz, nie otwieraj!”, przygotowaną i prowadzoną przez spółkę Tauron. – Głównym adresatem kampanii są osoby starsze. A te są głównie naszymi pacjentami, dlatego kiedy zaproponowano nam współpracę przy realizacji tego projektu nie mieliśmy wątpliwości, że musimy się do niego przyłączyć – podkreśla prezes Uzdrowiska Bartosz Sadowski. – Czujemy się odpowiedzialni za naszych pacjentów nawet wtedy, gdy wracają do domu – dodaje.

Celem kampanii „Nie znasz, nie otwieraj!” jest przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom przedstawicieli handlowych i zwiększenie bezpieczeństwa przy podpisywaniu umów z przedstawicielami handlowymi. 17 lipca br. w Klubie Kuracjusza przy Sanatorium Równica przy ul. Sanatoryjnej 7, o godzinie 16.00, odbędzie się spotkanie z ambasadorami kampanii Michałem Fajbusiewiczem, dziennikarzem i felietonistą znanym z programu „Magazyn Kryminalny 997” oraz aktorem Zbigniewem Buczkowskim. Podczas spotkania przedstawią oni główne zagrożenia, jakie czyhają na osoby starsze, opiszą najpopularniejsze techniki stosowane przez oszustów oraz wskażą jak sobie w takich sytuacjach radzić. Wstęp na spotkanie jest wolny, wszyscy zainteresowani tematem są mile widziani. Na spotkanie nie obowiązują wcześniejsze zapisy.

– Wszyscy wiemy, że oszuści stosują metodę na wnuczka, tymczasem katalog ich działań jest o wiele szerszy. Wyłudzają pieniądze od osób starszych na wycieczkę do Lichenia, na dotację oraz na administrację. Niestety są w tym coraz bardziej przebiegli – uważa prezes Bartosz Sadowski. Każdy z uczestników spotkania będzie mógł wziąć również udział w treningu asertywności, który poprowadzi Zbigniew Buczkowski. Specjalne ćwiczenia i gry improwizacyjne mają pozwolić uczestnikom rozwinąć asertywną postawę i nauczyć się przyjmowania jej podczas kontaktów z przedstawicielami handlowymi.

A to już wiesz?  Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia

W ramach współpracy z Uzdrowiskiem Ustroń spółka Tauron oferuje również swoim nowym klientom, którzy są jednocześnie kuracjuszami Uzdrowiska specjalny „bonus zdrowia od Taurona”. Uprawnia on do skorzystania z wybranych zabiegów w ekskluzywnej strefie Medical & SPA Prestige Club w Uzdrowisku Ustroń, członka Unii Uzdrowisk Polskich.

Z usług nowoczesnego centrum SPA w Uzdrowisku Ustroń kuracjusze mogą korzystać od ponad 3 lat. Medical & SPA Prestige Club oferuje szeroką gamę zabiegów leczniczych z zakresu balneoterapii i hydroterapii, kinezyterapii oraz najnowocześniejszych metod fizykoterapii, w tym masaży leczniczych i terapii manualnej. – Każdy miesiąc utwierdza nas w przekonaniu, że otwarcie ośrodka to był strzał w przysłowiową dziesiątkę. Początkowo wykonywaliśmy zaledwie 200 zabiegów miesięcznie, teraz ponad 2 tysiące – podkreśla Piotr Ciepał, wiceprezes Uzdrowiska Ustroń.

***

Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” SA jest członkiem Unii Uzdrowisk Polskich, stowarzyszenia zrzeszającego największe polskie uzdrowiska. Od 3 lat właścicielem spółki jest Grupa American Heart of Poland. Uzdrowisko Ustroń jest jedną z największych placówek tego typu w Europie. Średnio z usług spółki korzysta rocznie około 30 tysięcy osób. Zatrudnieni w nim różnego rodzaju specjaliści wykonują dziennie około 6 tys. zabiegów. Uzdrowisko dysponuje m.in.: 6 salami do kinezyterapii , 28 stanowiskami do zabiegów z użyciem naturalnej borowiny, 17 stanowiskami do masażu, 50 wannami do hydroterapii i balneoterapii oraz 20 stanowiskami do monitorowanego treningu kardiologicznego.

Akcja edukacyjna "Bezpieczniki TAURONA" ma chronić klientów spółki TAURON Polska Energia i zapewniać im bezpieczeństwo w sferach związanych z działalnością branży energetycznej. Program jest realizowany zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy TAURON. To właśnie w ramach tej akcji odbywa się opisane powyżej spotkanie  "Nie znasz, nie otwieraj!".

źródło: Biuro Prasowe Unia Uzdrowisk Polskich

Załączniki: Nie znasz, nie otwieraj! zdrowie, sprawy społeczne -

Hashtagi: #zdrowie #sprawy społeczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy