marketing media nowe produkty/usługi reklama

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

Nowa kampania Rainbow na Lato 2016
„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w

Data publikacji: 08.10.2015

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

Kategoria: nowe produkty/usługi, media, marketing, reklama

„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” – to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.

„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” – to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.

Wystartowała kampania przedsprzedażowa Rainbow dotycząca oferty Lato 2016. W pierwszym etapie skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania.

– Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu – komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.

– Naszym celem nie było nachalne i konwencjonalne edukowanie konsumentów dlatego postawiliśmy na lekki humor i historie oparte na bardzo prostych ale fajnych insightach – dodaje Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny TWIN.

Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja TWIN, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny f25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.

Spoty można zobaczyć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=PmVNTGpjp-0

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Nowa kampania Rainbow na Lato 2016 nowe produkty/usługi, media, marketing, reklama - „Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.

Hashtagi: #nowe produkty/usługi #media, marketing, reklama

A to już wiesz?  Wyprawa morska na Preikestolen

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy