Hotele

OGRÓD NA DACHU, SZTUKA ULICZNA I PRYWATNE KINO: MARKA ACCOR JO&JOE WKRACZA DO WIEDNIA

OGRÓD NA DACHU, SZTUKA ULICZNA I PRYWATNE KINO: MARKA ACCOR JO&JOE WKRACZA DO WIEDNIA
Stolica Austrii powitała nową markę Grupy Accor, łączącą atmosferę młodzieżowego hostelu i wspólnoty z komfortem, bezpieczeństwem i jakością typowymi dla hotelu. JO&JOE Wiedeń doskonale odzwierciedla

Stolica Austrii powitała nową markę Grupy Accor, łączącą atmosferę młodzieżowego hostelu i wspólnoty z komfortem, bezpieczeństwem i jakością typowymi dla hotelu. JO&JOE Wiedeń doskonale odzwierciedla nowoczesnego ducha marki „Open House”, oferując podróżnikom i mieszkańcom niekonwencjonalny dom. Hotel mieści się na piątym i szóstym piętrze nowego wielofunkcyjnego obiektu „Hus” znajdującego się przy wiedeńskim dworcu zachodnim. W zaprojektowanym i opracowanym przez IKEA kompleksie znajdują się sklepy, a także pierwszy w Wiedniu flagowy lokal IKEA. Hotel zaprasza gości od 26 sierpnia 2021 roku.

JO&JOE odkrył ideę gościnności na nowo w 2016 roku, skupiając w jednym miejscu młodych podróżników, ich rodziny i biznesmenów. Wyjątkowa atmosfera marki pozwala odwiedzającym cieszyć się żywą, ciepłą, przyjazną przestrzenią życiową oraz niedrogim „domem” otwartym na świat zewnętrzny. JO&JOE, stworzony dla zaspokojenia potrzeb gości poszukujących nowych wrażeń, skierowany jest do osób wyznających ideę nieograniczonego, otwartego dzielenia się. JO&JOE Wiedeń to najnowszy hotel dołączający do obiektów w Hossegor, Paryż-Gentilly i Paryż Nation. Wiedeń to już czwarta na świecie lokalizacja marki.

Rozciągający się na dwóch piętrach nowy JO&JOE Wiedeń Open House oferuje otwarte przestrzenie wspólne, smaczne dania i jeden z największych dachów w mieście z zapierającymi dech w piersiach widokami na stolicę Austrii. Uwzględniając potrzeby współczesnego życia, obiekt gwarantuje komfortowe łóżka hotelowe o dużych, klasycznych rozmiarach i wyjątkowe poczucie intymności. Ponadto do dyspozycji gości są porty USB i darmowa sieć Wi-Fi, a dla bezpieczeństwa każdy ma swoją osobistą szafkę. Czterej międzynarodowi artyści uliczni, Lady K, Reso, Dinho Bento i Skirl, zaprojektowali wyjątkowe, unikalne ściany w przestrzeniach wspólnych i pokojach gościnnych.

„JO&JOE nie jest ani klasycznym hotelem, ani hostelem młodzieżowym. To wyjątkowy i świeży rozdział w dziedzinie hotelarstwa. Cieszę się, że mogę wprowadzić nową koncepcję do Wiednia podczas naszego pierwszego w regionie niemieckojęzycznym Dnia Otwartego JO&JOE. Przyjazność, różnorodność, dzielenie się i otwartość to podstawa naszej marki, dlatego z niecierpliwością czekamy na powitanie wszystkich gości. W JO&JOE chcemy, aby każdy był sobą. Dlatego nasz Open House w Wiedniu zapewnia odpowiednią przestrzeń do zrealizowania wszelkich oczekiwań: od przestrzeni wspólnych, wspaniałych lokali gastronomicznych i akademików, poprzez spotkania towarzyskie, po kameralne pokoje gościnne i sale idealne dla wyciszenia i relaksu” – powiedział François Leclerc, Brand&Operations Vice-President for JO&JOE.

A to już wiesz?  Sieć Best Western sprawdziła, o co najczęściej pytają goście hotelowi

Śpij jak lubisz: pokoje “Togethers” i “Yours”
Koncepcja Open House oferuje wyjątkową możliwość zakwaterowania i doświadczania, dopasowaną do potrzeb młodych ludzi, rodzin, a także osób podróżujących służbowo. Marka zapewnia dwa różne rodzaje pokoi mogących zadowolić każdy gust: „Togethers” i „Yours”. Pokoje kilkuosobowe „Togethers” przywodzą na myśl akademiki, są jednak tak sprytnie podzielone, że zapewniają każdemu prywatność. Natomiast ci, którzy podróżują w mniejszych grupach lub służbowo, mogą zatrzymać się w jednym z pokoi „Yours” dla dwóch lub trzech osób, z samodzielnymi łazienkami. Łącznie w JO&JOE Wiedeń dostępnych jest 345 łóżek. Ceny zaczynają się od 20 euro za noc w zależności od rodzaju pokoju. Obszerne przestrzenie wspólne – od restauracji, po dach – pozwalają społeczności JO&JOE spotykać się w miłej atmosferze. Goście będą również cieszyć się kreatywnym i przyjaznym projektem Open House ze słynnym „łóżkiem do pizzy” (gigantyczną rozkładaną sofą o długości 7 m), kuchnią dla gości i dużą salą kinową, w której można się zrelaksować podczas seansów z przyjaciółmi.

Otwarty dach: miejska dżungla z wyjątkowymi opcjami gastronomicznymi
Ogromny taras na dachu stanowi jedną z największych atrakcji nowego Open House. 1800 metrów kwadratowych oferuje gościom i mieszkańcom idealne miejsce do relaksu i odpoczynku, by cieszyć się wspaniałą panoramą Wiednia. Stoisko z żywnością prowadzone przez JO&JOE oferuje wybór żywności i napojów, z domowymi posiłkami przygotowanymi w pełnowymiarowej kuchni mieszczącej się piętro niżej.

Magiczne noce: Ściana Piwna, muzyka i koktajle
Czy było komuś dane usłyszeć kiedykolwiek o ścianie piwa? Brzmi intrygująco, ale taka ściana faktycznie istnieje. Znajduje się na piątym piętrze JO&JOE i wyznacza miejsce, gdzie przy piwie spotykają się okoliczni mieszkańcy i podróżnicy. A kiedy głód się odezwie, restauracja na tym samym piętrze zaoferuje szeroką gamę dań: od sałatek, przez burgery, po pizzę. Wszyscy, mając do dyspozycji około 170 miejsc siedzących, otoczeni unikalną sztuką uliczną, mogą uczestniczyć w regularnych występach DJ-ów. Wizyta w JO&JOE Open House gwarantuje fascynujący wieczór.

A to już wiesz?  Ponad 1200 hoteli Best Western z Certyfikatem Doskonałości serwisu TripAdvisor

Zielony Projekt – “Hus”
Koncepcja budynku wielofunkcyjnego „Hus” została zainicjowana i rozwinięta przez IKEA. Po dwóch latach prac budowlanych jego podwoje zostały otwarte dla publiczności. Nieruchomość, oprócz JO&JOE Wiedeń, skrywa w sobie pierwszy w mieście flagowy sklep IKEA, a także cztery zewnętrzne sklepy na poziomie ulicy. Projektanci położyli szczególny nacisk na zrównoważony rozwój. Dlatego zasadzono 160 drzew przyczyniających się do poprawy mikroklimatu w okolicy, a na dachu zamontowano panele słoneczne. „Hus” otrzymał certyfikat GREENPASS Platinum, co czyni go dla stolicy Austrii wzorem pod względem zrównoważonego rozwoju.

JO&JOE: Rozwój
Wizją marki jest wniesienie ducha JO&JOE do każdej europejskiej stolicy i innych dużych miast. Po otwarciu JO&JOE Paryż Nation w czerwcu i JO&JOE Wiedeń w sierpniu 2021 r., w ciągu najbliższych 6 miesięcy Accor planuje otwarcie obiektów sygnowanych marką w Rio, Wenecji i Medellín. Kolejne zapowiadane projekty obejmują kluczowe destynacje, takie jak Rzym i Moskwa.

###
O JO&JOE
JO&JOE to hybrydowa koncepcja zaprojektowana po to, by sprostać potrzebom i oczekiwaniom millenialsów i globalnych odkrywców, którzy są optymistyczni, pewni siebie i ambitni. Zaskakująca i innowacyjna marka JO&JOE łączy to, co najlepsze w tradycyjnych hotelach, z cechami i przyjaznością hostelu młodzieżowego. Oferuje nowe, wspólnotowe kwaterunki dla par, rodzin, przyjaciół na wakacyjnych wyjazdach lub dla osób podróżujących w interesach. Koncepcja Open House JO&JOE jest bardziej stylowa, wygodna i opłacalna niż tradycyjne hostele, zapewniając tym samym niedrogie jedzenie i napoje oraz szereg imprez. Bazując na idei dzielenia się, spontaniczności i otwartości wobec świata, JO&JOE dostarcza przyjazne miejsce spotkań podróżników z okolicznymi mieszkańcami. Lokalizacje takie jak te w Hossegor i Paryżu, pozwalają JO&JOE docierać do głównych miast w Europie i na całym świecie. Następne przystanki to Rzym, Londyn, Budapeszt, Glasgow, Wiedeń, Rio de Janeiro oraz druga filia w Gentilly. JO&JOE jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej składającej się z ponad 5100 nieruchomości i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach.

A to już wiesz?  Siódmy hotel sieci B&B Hotels powstanie w Lublinie!

O Accor
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy