Data publikacji: 23.11.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plebiscyt Korona Turystyki 2011 rozstrzygnięty
Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek
Już po raz drugi, magazyn Polska Wita przeprowadził badanie konsumenckie Korona Turystki, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek produktów i usług branży turystycznej. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. samochody terenowe Jeep, stacja benzynowa Orlen, biuro podróży Itaka, SPA Dr Irena Eris oraz napój energetyczny Red Bull. Ankietowani wskazali również ulubione miasto – Kraków i ulubione województwo/region – Warmińsko-Mazurskie.
Już po raz drugi, magazyn Polska Wita przeprowadził badanie konsumenckie Korona Turystki, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek produktów i usług branży turystycznej. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. samochody terenowe Jeep, stacja benzynowa Orlen, biuro podróży Itaka, SPA Dr Irena Eris oraz napój energetyczny Red Bull. Ankietowani wskazali również ulubione miasto – Kraków i ulubione województwo/region – Warmińsko-Mazurskie.
Zwycięzcy plebiscytu Korona Turystyki 2011 wyłonieni zostali na podstawie analizy ankiet rozesłanych do 120 000 internautów. Ankietowani zostali poproszeni o wskazanie produktów turystycznych, które najczęściej wybierali i kupowali w 2011 roku. Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu pustych pól kwestionariusza, w którym w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 19 do 31 października 2011 roku. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.
Najwięcej głosów internautów i Korony Turystyki otrzymały: Nike (w dwóch kategoriach: odzież turystyczna/sportowa oraz plecaki), Adidas (w dwóch kategoriach: buty sportowe oraz okulary sportowe/przeciwsłoneczne), Nikon (lornetki), Victorinox (noże/scyzoryki), Asus (laptopy/notebooki), Nokia (telefony), Play (internet bezprzewodowy), Orange (operator telefonii komórkowej), Tom Tom (nawigacje), Canon (aparaty fotograficzne), Sony (kamery), Duracell (baterie), Casio (zegarki turystyczne/sportowe), Atomic (narty/deski snowboardowe), Giant (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), Jeep (samochody terenowe/SUV), Opel (samochody rodzinne), Suzuki (motocykle), Orlen (stacje benzynowe), Thule (boxy/bagażniki dachowe), PZU (ubezpieczenia w podróży), Visa (karty kredytowe), Itaka (biura podróży), Gołębiewski (hotele), Sfinx (restauracje), Dr Irena Eris (SPA), Knorr (dania do szybkiego przyrządzania/instant), Żywiec (woda), Tymbark (soki/napoje), Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne), Nivea (kosmetyki w podróży), Stoperan (leki na biegunkę), Apap (leki przeciwbólowe), Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia), Kraków (ulubione miasto), Warmińsko-Mazurskie (ulubiony region/województwo).
źródło: Biuro Prasowe Tarsago Polska
Załączniki:
Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek