Data publikacji: 17.10.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podejmij wyzwanie blogerów i wygraj sylwestra w Turcji z BeeFree
Kategoria: zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama
Biuro podróży BeeFree ogłosiło konkurs w serwisie Facebook „Podejmij wyzwanie drużyny BeeFree”, w którym nagrodą główną jest FREEBEEBA, czyli wyjazd na szaloną, trwającą trzy dni sylwestrową zabawę do słonecznej Turcji dla 10-osobowej paczki znajomych. Twórcą aplikacji jest Socjomania, która również odpowiada za prawidłowy przebieg konkursu.
Biuro podróży BeeFree ogłosiło konkurs w serwisie Facebook „Podejmij wyzwanie drużyny BeeFree”, w którym nagrodą główną jest FREEBEEBA, czyli wyjazd na szaloną, trwającą trzy dni sylwestrową zabawę do słonecznej Turcji dla 10-osobowej paczki znajomych. Twórcą aplikacji jest Socjomania, która również odpowiada za prawidłowy przebieg konkursu.
Aplikację konkursową (https://apps.facebook.com/beefreepl) można znaleźć przez najbliższe 10 tygodni na fanpage’u BeeFree (http://facebook.com/beefreepl). Wystarczy zebrać paczkę znajomych (maksymalnie 10 osób) i zmierzyć się z zadaniami przygotowanymi przez drużynę BeeFree – składającą się z najpopularniejszych polskich blogerów i vlogerów.
Bohaterowie drużyny BeeFree zajmujący się turystyką, sztuką, modą, kulturą, motoryzacją i nowymi technologiami zabiorą walczące o nagrodę paczki na niezwykłą wyprawę, w której będą stawiać czoła najróżniejszym wyzwaniom, wymagającym podróżniczego sprytu, wyobraźni i wytrwałości. W jej trakcie (8 kolejek) zespoły będą zbierać punkty oraz głosy znajomych. 21 października dobiega końca pierwsza z ośmiu konkursowych kolejek. Bartek Szaro i Patryk Świątek – prowadzący blog paragonzpodrozy.pl (http://paragonzpodrozy.pl) – zwycięzcy konkursu Blog Roku 2011, wyznaczyli drużynom zadanie polegające na przedstawieniu relacji z podróży odbytej przed 1990 rokiem na podstawie wspomnień ludzi, którzy przeżywali wtedy ciekawe doświadczenia turystyczne. W następnych rundach zostaną ujawnieni kolejni członkowie drużyny BeeFree, którzy zaskoczą uczestników niebagatelnymi zadaniami. Co ważne szansę na wygraną będą miały również zespoły, które do konkursu przystąpią już w trakcie rywalizacji.
Konkurs doskonale oddaje zupełnie nowe postrzeganie BeeFree jako marki skierowanej do młodych, aktywnych osób lubiących rozrywkę oraz wyzwania.
Szczegóły konkursu znajdują się na fanpage BeeFree: http://www.facebook.com/BeeFreepl.
Socjomania Sp. z o.o. – celem działalności Socjomanii jest edukacja w zakresie marketingu internetowego ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Firma zajmuje się konsultingiem w ramach którego oferuje otwarte i zamknięte-dedykowane poszczególnym branżom szkolenia i warsztaty których celem jest zdobycie wiedzy i praktyczne wykorzystanie zagadnień związanych z działalnością marketingową w Internecie. Uczestnicy szkoleń organizowanych przez Socjomanię to między innymi: Tygodnik Polityka, Uniwersytet Warszawski, Orange, Ringier Axel Springer, RTV Euro Agd, FOX, WOŚP. Zespół doradza w zakresie tworzenia strategii komunikacji, budowania wizerunku marek i produktów online, proponując indywidualne rozwiązania.
( informacja na podstawie materiałów promocyjnych Socjomanii)
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #zainteresowania, hobby #media, marketing, reklama