Data publikacji: 2018-05-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy wybierają Bałtyk
Kategoria: Turystyka, BIZNES
Polskie kurorty nad Bałtykiem przeżywają w ostatnich latach prawdziwy renesans. Ponad połowa Polaków decydujących się na wakacje w kraju wybiera polskie morze. Głównymi powodami wzrastającej popularności jest coraz wyższa jakość infrastruktury hotelowej i gastronomicznej.
Ostatnie trendy jednoznacznie wskazują, że turyści dużo częściej poszukują komfortowych obiektów noclegowych, nie odbiegających standardem od zachodnich hoteli. Klienci podczas wyboru noclegu zwracają szczególną uwagę na dobrą lokalizację, wysoką jakość wykończenia pokoi i szeroko rozumianą infrastrukturę towarzyszącą m.in. restauracje i strefę SPA. Czynnikami wpływającymi na wzrost popularności obiektów nad polskim morzem są także wysokie bezpieczeństwo, szerokie i piaszczyste plaże, łatwy dojazd i pogoda – która w ostatnich latach nie zawodzi.
Wśród miejscowości cieszących się największą popularnością są Gdańsk, Sopot, Władysławowo i Kołobrzeg. Najlepszym przykładem spełnienia wszystkich, nawet najbardziej wyszukanych oczekiwań klientów, jest Hotel Number One w Gdańsku, który cieszy się świetnymi opiniami klientów.
W obiekcie do dyspozycji Gości są 172 pokoje, w tym jedno i dwupokojowe studia o powierzchni od 22 do 32 m2. Nowoczesne wyposażenie pokoi obejmuje m.in. technologie smart, indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizję satelitarną. Klienci obiektu zwracają szczególną uwagę na unikalne, przestronne pokoje. Największe z nich mają powierzchnię 32 m2 i są to najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku.
„Nasze apartamenty dwupokojowe cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród rodzin z dziećmi. Klienci doceniają przestrzeń podczas rodzinnych wakacji oraz wysoką jakość pokoi. Z myślą o najmłodszych organizujemy dla nich także animacje, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci” – mówi Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Number One.
W hotelu funkcjonuje także restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka serwująca dania kuchni włoskiej oraz rozbudowana strefa One Harmony SPA & Wellness z basenem, saunami, siłownią i SPA. Znakomita lokalizacja hotelu jest gwarantem szybkiego i łatwego dojazdu, zarówno z Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy, jak również z Dworca kolejowego Gdańsk Główny oraz Południowej Obwodnicy Miasta. Wszystko to sprawia, że Hotel Number One stał się jednym z najciekawszych obiektów na mapie turystycznej Gdańska.
Aktualnie można jeszcze skorzystać trwającej oferty – Lato First Minute, w ramach której hotel zapewnia nocleg dla jednego dziecka gratis, codzienne animacje dla najmłodszych, pyszne obiadokolacje i zniżki do strefy SPA.
Szczegóły oferty: http://www.hotelnumberone.pl/oferta-online/lato-first-minute-all-114771
Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje hotelowe oraz 298 Apartamenty Nowa Motława. W nowoczesnym kompleksie zaprojektowano również przestronną strefę wellness z basenem wewnętrznym, saunami, i siłownią. Spójna architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy wybitnych osobowości reprezentowanych przez pracownie architektoniczne: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.
Dodatkowych informacji udzielają:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
Tel. (22) 833 35 02, 698 612 866
e-mail: [email protected]
Dominika Nosal, Tauber Promotion
Tel. (22) 833 35 02, 698 067 171
e-mail: [email protected]
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Turystyka #BIZNES