Data publikacji: 02.11.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj cały świat przeżyć – hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby
Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek
Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.
Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.
– Korzyści płynących z rezerwowania oferty na lato już teraz jest wiele i to jest nie tylko bardzo atrakcyjny rabat, ale też pełny wybór kierunków i hoteli – wybór, który wraz z upływem czasu stopniowo się zmniejsza – komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.
-Ideą kampanii „Cały świat przeżyć” jest pokazanie emocji towarzyszących poznawaniu nowych miejsc. Wyjazd na wakacje to przecież nie tylko piękne widoki i wygodne hotele, ale przede wszystkim wrażenia kulinarne, nowe znajomości, niecodzienne atrakcje i charakterystyka obcowania z odmiennymi kulturami – dodaje Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny Fat Baby.
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Spot z kampanii „Cały świat przeżyć”:
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek