marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Promocje lutowe w Rainbow Tours

W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dzieci. Druga, która potrwa przynajmniej do czerwca opiera się na współpracy z salami zabaw w całej Polsce, między innymi z siecią

Data publikacji: 14.02.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promocje lutowe w Rainbow Tours

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dzieci. Druga, która potrwa przynajmniej do czerwca opiera się na współpracy z salami zabaw w całej Polsce, między innymi z siecią „Kinderplaneta”.

W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dzieci. Druga, która potrwa przynajmniej do czerwca opiera się na współpracy z salami zabaw w całej Polsce, między innymi z siecią „Kinderplaneta”.

Od pierwszego lutego 2012 roku touroperator proponuje swoim klientom wypoczynek w specjalnie do tego celu wyselekcjonowanych hotelach nastawionych na rodzinny wypoczynek. W  akcji „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zaproponowano prawie 90 hoteli w 10 krajach w których dodatkowo obniżono ceny dla dzieci nawet o 300 złotych. Najniższa cena dla dziecka to 570 złotych.

– Przy wyborze hoteli kierowaliśmy się ich atrakcyjnością dla rodzin z dziećmi oraz lokalizacją. Staraliśmy się, aby w większości kierunków znalazły się również hotele z naszymi Figloklubami- mówi Emilia Bratkowska, brand director w Rainbow Tours- Oprócz dodatkowych zniżek  dla dzieci w dalszym ciągu obowiązują rabaty nawet do 23 procent dla osób dorosłych.

Luty, to również miesiąc rozpoczęcia ogólnopolskiej kampanii prowadzonej na terenie sal zabaw dla dzieci. Akcja ma na celu reklamę portalu dla figloklubowiczów – www.figlokluby.pl  oraz dzięki przeprowadzanym animacjom z małpką Figlo pokazanie namiastki tego, jak wygląda prawdziwy Figloklub np. w Grecji czy Hiszpanii. W całym projekcie weźmie udział prawie 80 sal w tym 19 lokalizacji sieci „Kinderplaneta”.  Na terenie wszystkich obiektów znajdują się również ulotki. Każdy klient, który pojawi się z ulotką w salonie sprzedaży Rainbow Tours oraz kilku salonach „ABC –Świat podróży” i dokona zakupu oferty z Figloklubem oraz dodatkowo zaloguje się na stronie www.figlokluby.pl  otrzyma od animatora na miejscu prezent. Klienci, którzy wybiorą inny wyjazd dostaną upominek w biurze. Całe przedsięwzięcie ma trwać przynajmniej do początku czerwca 2012 roku.

A to już wiesz?  Travel Tech Hub – międzynarodowa inicjatywa z polskimi korzeniami dla startupów z branży turystycznej

 

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Promocje lutowe w Rainbow Tours media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dzieci. Druga, która potrwa przynajmniej do czerwca opiera się na współpracy z salami zabaw w całej Polsce, między innymi z siecią „Kinderplaneta”.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy