Data publikacji: 11.01.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przedsprzedaż oferty na Lato 2016 w Rainbow
Kategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek
Rainbow podsumował przedsprzedaż imprez turystycznych z oferty Lato 2016. Do dnia 31 grudnia 2015 osiągnięto 5,2% wzrostu ilości rezerwacji w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Biorąc pod uwagę ogólną sytuację na rynku, touroperator jest zadowolony z osiągniętego wyniku.
Rainbow podsumował przedsprzedaż imprez turystycznych z oferty Lato 2016. Do dnia 31 grudnia 2015 osiągnięto 5,2% wzrostu ilości rezerwacji w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Biorąc pod uwagę ogólną sytuację na rynku, touroperator jest zadowolony z osiągniętego wyniku.
Rainbow podsumował wyniki przedsprzedaży oferty Lato 2016 (wycieczki realizowane od kwietnia do października 2016 roku) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 31 grudnia 2015. W tym terminie odnotowano 44.346 rezerwacji, czyli o 5,2 % więcej, niż przed rokiem, kiedy ilość rezerwacji wyniosła 42.163. W odniesieniu do ogólnej sytuacji na rynku i nastrojów konsumenckich wynik oceniany jest jako bardzo dobry, tym bardziej, że w branży, jak donosi między innymi PZOT, wzrostów nie odnotowano. Wartość sprzedanej oferty zostanie ujęta w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie kwiecień-październik 2016 roku.
Wśród najbardziej popularnych kierunków w przedsprzedaży znalazły się między innymi: Zakynthos, Costa Brava, Czarnogóra, Wyspy Kanaryjskie, nowość w Rainbow, czyli wakacyjna wioska Kokkino Nero, Kreta, Majorka oraz Bułgaria. Nie mniej popularne kierunki, to: Chiny, Włochy, Chorwacja i Portugalia.
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty/usługi #turystyka, wypoczynek