marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej marki

Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej marki
5 maja wystartowała najnowsza kampania Rainbow Tours - PRAWDZIWA EGZOTYKA. Jej celem jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencję charakteru danego kraju, rdzenną kulturę oraz prawdziwą pasję odkrywania egzotycznych

Data publikacji: 06.05.2014

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej marki

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

5 maja wystartowała najnowsza kampania Rainbow Tours – PRAWDZIWA EGZOTYKA. Jej celem jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencję charakteru danego kraju, rdzenną kulturę oraz prawdziwą pasję odkrywania egzotycznych terenów.

5 maja wystartowała najnowsza kampania Rainbow Tours – PRAWDZIWA EGZOTYKA. Jej celem jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencję charakteru danego kraju, rdzenną kulturę oraz prawdziwą pasję odkrywania egzotycznych terenów.

Rainbow Tours ma ogromne doświadczenie w tworzeniu oferty egzotycznej. O jej wyjątkowości świadczy również zespół pilotów-pasjonatów, którzy współpracują z touroperatorem od wielu lat i wiedzą, jak odkrywać egzotyczne miejsca i jak ciekawie o nich opowiadać.

-Z wielką pasją i zaangażowaniem tworzymy naszą egzotyczną ofertę. Jesteśmy postrzegani jako lider, ponieważ nie boimy się wyzwań, nowych miejsc oraz rozwiązań. Dzięki temu z roku na rok jest ona coraz bardziej bogata i zróżnicowana. Wychodzimy z założenia, że prawdziwa miłość do podróżowania, którą mają nasi piloci dodatkowo uwiarygadnia nasza ofertę i stanowi o jej wyjątkowości – mówi Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours.

Sama za siebie mówi również tegoroczna oferta, a w niej: największy na rynku wybór destynacji, w tym wiele unikatowych oraz z przelotami Dreamlinerem bezpośrednio aż do 6 krajów (Meksyku, RPA, Wietnamu, Tajlandii, na Kubę oraz Sri Lankę).

-Kierunki egzotyczne to bardzo wdzięczny materiał do kreacji – mówi Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny agencji Fat Baby. Jako materiał bazowy w komunikacji kampanijnej wykorzystaliśmy wyraziste i charakterystyczne fotografie egzotycznych miejsc – piękne i barwne zwierzęta, spektakularne krajobrazy, przykuwające uwagę twarze.

Kampanię spaja prosty elementy graficzny, który pojawia się przy charakterystycznych elementach w użytych fotografiach. Element w postaci litery „R” pochodzi z logotypu firmy i wkomponowany jest w ramkę sygnetu Rainbow Tours.

A to już wiesz?  Emirates z tytułem najlepszej linii lotniczej i najlepszej długodystansowej linii lotniczej na Leading UK Travel Awards 2020

Kampania prowadzona jest zarówno na poziomie ogólnopolskim jak i lokalnym. W kampanii zostały wykorzystane nośniki, takie jak: ogólnopolska telewizja, internet, radio, OOH, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours oraz w biurach podróży sprzedających oferty różnych touroperatorów.

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.

Film reklamowy –PRAWDZIWA EGZOTYKA

 

Podstawowe informacje:

Agencja Fat Baby pracująca m.in. dla Rainbow Tours jest agencją full service. Ma na swoim koncie także kampanie dla takich marek jak: Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22).

Blueway com realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm Rainbow Tours oraz Rossmann.
Dom mediowy współpracuje także od czerwca z firmą kosmetyczną ASCO.

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Rainbow Tours - kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej marki media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - 5 maja wystartowała najnowsza kampania Rainbow Tours - PRAWDZIWA EGZOTYKA. Jej celem jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencję charakteru danego kraju, rdzenną kulturę oraz prawdziwą pasję odkrywania egzotycznych terenów.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy