W strategii rozwoju sieci sprzedaży oraz optymalizacji dystrybucji produktów coraz większą rolę odgrywają biura franczyzowe. W tym roku powstało ich już dziesięć, a łączna ilość biur działających na tej zasadzie osiągnęła liczbę 20. Wszyscy zainteresowani otrzymują niezbędną pomoc na każdym etapie współpracy oraz szereg dodatkowych korzyści.
Rainbow Tours sukcesywnie rozbudowuje sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało pięć takich biur, natomiast w 2013 roku aż dziesięć – Ostrów Wielkopolski, Racibórz, Grudziądz, Warszawa, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Wejherowo, Leszno, Jelenia Góra oraz Tarnów. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne inwestycje.
-Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu ? mówi Stanisław Franiak- dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours
Zainteresowanych franchisingową formą współpracy z touroperatorem nie brakuje ze względu na płynące ze współpracy korzyści oraz profesjonalną pomoc przed i po otwarciu biura. Najważniejszą korzyścią jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod silną i stabilną marką Rainbow Tours, a tym samym dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora. Franczyzobiorca otrzymuje wyższą od standardowej prowizję agencyjną, silne wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza również system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży.
Na wszystkich etapach realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach. Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także preferencyjną kwalifikację na study toury. Właściciel biura natomiast otrzymuje wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
Bezpośrednią pomocą w nowo realizowanych projektach franczyzowych zajmuje się Andrzej Tokarczyk- dyrektor ds. sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow Tours ? e-mail: [email protected] , tel: 607-144-450