Data publikacji: 03.08.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła promocja ubezpieczenia Hestia Podróże
Kategoria: nowe produkty/usługi, media, marketing, reklama
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie – taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podróże i… konkurs „Kreatywne pakowanie”.
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie – taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podróże i… konkurs „Kreatywne pakowanie”.
Nowa oferta Ergo Hestii – tańsza polisa Hestia Podróże – obowiązuje od 30 lipca i pozwala na zakup rozbudowanej polisy turystycznej w bardzo korzystnej cenie. Zaoszczędzić można prawie 1/3 wartości ubezpieczenia. To możliwe dzięki zastosowaniu przez ubezpieczyciela zryczałtowanej stawki.
Podróżni, którzy wyjeżdżają za granicę, mają do wyboru dwa warianty polisy Hestia Podróże:
– rozszerzony, który niezależnie od kierunku wyjazdu i wieku osoby podróżującej, kosztuje 25 zł za 7 dni, oraz
– kompleksowy, który zapewnia pełną ochronę dopasowaną do indywidualnych potrzeb. Koszt tego drugiego to 50 zł za 7-dniowy wyjazd.
Dzięki Hestii Podróże podróżnik może liczyć na wszystkie świadczenia niezbędne przezornemu turyście: koszty leczenia z wysokimi sumami ubezpieczenia, bogatą usługę assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, a także ochronę bagażu, odpowiedzialność cywilną i koszty transportu oraz repatriacji.
– Każdego roku w ciągu czterech urlopowych miesięcy dochodzi do ponad 1,5 tys. nieszczęśliwych zdarzeń, w których klienci potrzebują pomocy naszego Centrum Alarmowego. Dzięki polisie otrzymują m.in. bezpłatną pomoc medyczną, transport do szpitala czy zwrot kosztów związanych z zaginięciem bagażu. Dlatego tak ważne jest, żeby pakując walizkę, nie zapomnieć o ubezpieczeniu – wyjaśnia Maciej Kuźmicz z Ergo Hestii.
Ubezpieczyciel dla swoich fanów na Facebooku przygotował też specjalny konkurs – „Kreatywne pakowanie”, który będzie składał się z dwóch etapów. W pierwszym – uczestnicy będą wysyłać zdjęcia lub opisy swoich propozycji, jak zapakować walizkę. W drugim natomiast – zgłoszenia konkursowe zostaną poddane ocenie internautów i niezależnego jury. Dla autorów najlepszych pomysłów Ergo Hestia przygotowała atrakcyjne nagrody: walizki oraz tablety. Konkurs wystartuje w drugim tygodniu sierpnia.
***
Informacje o Grupie Ergo Hestia
Tworzą ją trzy spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA, STU na Życie Ergo Hestia SA oraz MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu.
Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. Co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania.
Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo Versicherungsgruppe, należący do największego globalnego reasekuratora, Munich Re.
źródło: Biuro Prasowe ERGO Hestia SA
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty/usługi #media, marketing, reklama