hobby marketing media reklama zainteresowania

Rzuć się w wir zakupów ze Sky Club

Harrods, Bicester Village, Oxford Street – te nazwy na każdego zakupoholika działają jak narkotyk. Miłośnik mody od razu skojarzy je ze stolicą stylu i tętniących życiem dzielnic handlowych - Londynem. To właśnie dla wielbicieli shoppingu spółka Sky Club stworzyła program „Londyn – na zakupy!” pod marką Triada. Jest to absolutna nowość na polskim rynku

Data publikacji: 28.03.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rzuć się w wir zakupów ze Sky Club

Kategoria: zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama

Harrods, Bicester Village, Oxford Street – te nazwy na każdego zakupoholika działają jak narkotyk. Miłośnik mody od razu skojarzy je ze stolicą stylu i tętniących życiem dzielnic handlowych – Londynem. To właśnie dla wielbicieli shoppingu spółka Sky Club stworzyła program „Londyn – na zakupy!” pod marką Triada. Jest to absolutna nowość na polskim rynku turystycznym.

Harrods, Bicester Village, Oxford Street – te nazwy na każdego zakupoholika działają jak narkotyk. Miłośnik mody od razu skojarzy je ze stolicą stylu i tętniących życiem dzielnic handlowych – Londynem. To właśnie dla wielbicieli shoppingu spółka Sky Club stworzyła program „Londyn – na zakupy!” pod marką Triada. Jest to absolutna nowość na polskim rynku turystycznym.

Mówi się, że jeśli nie można czegoś kupić w Londynie, to prawdopodobnie w ogóle nie istnieje. Dlatego właśnie stolica Wielkiej Brytanii przyciąga każdego roku tłumy turystów na zakupowe szaleństwo. Sky Club postanowił więc zaproponować swoim klientom wspólną podróż na Wyspy Brytyjskie. Podczas wyjątkowego programu „Londyn – na zakupy”, przez 6 dni klienci będą mogli odwiedzić ulubione miejsca zakupowiczów z całego świata i zobaczyć najbardziej znane atrakcje Londynu. Najbliższą okazją, aby skorzystać z tej oferty będzie długi weekend czerwcowy (7 czerwca jest dniem wolnym od pracy).

Program nastawiony na zakupy w Londynie to nowość nie tylko w naszej ofercie, ale i na polskim rynku –mówi Marta Zwierzchlewska, Supervisor ds. Imprez Autokarowych i City Break w Sky Club. – Chcemy, aby nasi Klienci wycisnęli z tego magicznego miasta jak najwięcej i przy okazji mogli zaszaleć na słynnych londyńskich wyprzedażach. Przejazd autokarem jest tu dodatkową zaletą – można wrócić do Polski nie martwiąc się o kwestię nadbagażu – dodaje ze śmiechem.

A to już wiesz?  Galaxy Buds debiutują na polskim rynku – 3 powody, by je kupić

W programie wycieczki znajduje się między innymi zwiedzanie ekskluzywnej dzielnicy Knightsbrigde i Brompton Road, przy której mieści się słynny dom towarowy Harrods. Ponadto, przewidziano przejazd do Bicester – znanej wioski zakupowej, gdzie po znacznie obniżonych cenach można kupić towary znanych kreatorów mody. Bicester Village jest liderem wśród europejskich outletów, rocznie odwiedza go ponad 3 miliony klientów z całego świata. Wycieczkę uprzyjemni także spacer po Portobello Market – największym targu staroci (choć nie tylko) w Londynie. Nie zapomniano także o słynnej Oxford Street – najbardziej ruchliwej ulicy handlowej w Europie, przy której znajduje się ponad 300 sklepów. Oprócz atrakcji handlowych, program obejmuje zwiedzanie wszystkich lokalnych „must see”, czyli Parlamentu, Big Bena, Westminster Abeby, słynnej alei Whitehall, Trafalgar Square z Kolumną Nelsona i Tower Bridge. Ostatniego dnia uczestników wycieczki czeka też rejs statkiem po Tamizie do Tower of London, budowli będącej w ciągu swej długiej historii rezydencją królewską, zbrojownią, więzieniem, miejscem straceń, mennicą, a obecnie miejscem przechowywania klejnotów królewskich.

Na zakupy do Londynu ze Sky Club można wybrać się w następujących terminach:

06.06-11.06.2012
20.06-25.06.2012
11.07-16.07.2012
15.08-20.08.2012
05.09-10.09.2012

Autokary wyruszą z Warszawy, przejeżdżając przez Łódź, Konin, Poznań i Torzym. Ceny, w zależności od terminu, wahają się od 1700 do 1900 złotych od osoby.

źródło: Biuro Prasowe Sky Club

Załączniki: Rzuć się w wir zakupów ze Sky Club zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama - Harrods, Bicester Village, Oxford Street – te nazwy na każdego zakupoholika działają jak narkotyk. Miłośnik mody od razu skojarzy je ze stolicą stylu i tętniących życiem dzielnic handlowych - Londynem. To właśnie dla wielbicieli shoppingu spółka Sky Club stworzyła program „Londyn – na zakupy!” pod marką Triada. Jest to absolutna nowość na polskim rynku turystycznym.

Hashtagi: #zainteresowania, hobby #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy