Data publikacji: 12.11.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sante po raz kolejny laureatem konkursu „ Dobry produkt – wybór ekspertów” za produkt innowacyjny – Musli LO z granatem
Kategoria: towary konsumpcyjne, media, marketing, reklama
Innowacyjność Sante to nie wyścig po złote runo, lecz dbanie o zdrowie naszych konsumentów oraz analiza ich potrzeb. Kolejny produkt Sante został doceniony przez ekspertów w kategorii produkt innowacyjny, otrzymując certyfikat przyznawany przez Polską Organizację Handlu i Dystybucji oraz grupę PTWP S.A. Tym razem jest to Musli Lo z granatem. Produkt jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością kategorii Musli i jako Musli Lo został doceniony przez dietetyków, lekarzy i co najważniejsze konsumentów.
Innowacyjność Sante to nie wyścig po złote runo, lecz dbanie o zdrowie naszych konsumentów oraz analiza ich potrzeb. Kolejny produkt Sante został doceniony przez ekspertów w kategorii produkt innowacyjny, otrzymując certyfikat przyznawany przez Polską Organizację Handlu i Dystybucji oraz grupę PTWP S.A. Tym razem jest to Musli Lo z granatem. Produkt jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością kategorii Musli i jako Musli Lo został doceniony przez dietetyków, lekarzy i co najważniejsze konsumentów.
W 2012 roku podobny certyfikat zdobyły nasze Ciasteczka Owsiane. Wówczas eksperci docenili walory prozdrowotne i smakowe linii produktowej, przyznając Sante tytuł w kategorii „Innowacyjność Produktu”. Rok później historia zatoczyła koło i udowodniła, że lubi się powtarzać. W 4 edycji nagród wyróżnione zostało bowiem Musli Lo za… „Innowacyjność produktu”.
Nagroda w tej kategorii jest jedną z czterech, corocznie przyznawanych przez ekspertów, naukowców oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką handlową i spożywczą. Celem honorowania produktów jest wyznaczanie pewnych wzorów i standardów w dziedzinie produkcji. Poprzez przyznawanie certyfikatów popularyzowane i promowane są najlepsze produkty spożywcze pod względem jakości, innowacyjności, czy opakowania.
Certyfikat za innowacyjność nadawany jest produktowi, który wyróżnia nowatorski charakter składników oraz przede wszystkim dobroczynny wpływ na organizm. Musli Lo z granatem to bezcukrowa propozycja śniadaniowa, na którą składają się płatki owsiane, orkiszowe oraz jęczmienne. Musli LO wyróżnia się wysoką zawartość błonnika, będąc bogactwem składników mineralnych i witamin. Wyczuwalna słodycz pochodzi z naturalnych cukrów zawartych w owocach, m.in. granatu. Produkt wyróżnia się niską zawartością tłuszczów nasyconych, dzięki czemu może być polecany także osobom dbającym o linię.
Uhonorowanie firmy Sante po raz kolejny w kategorii innowacyjności jest dowodem na stopniowo i efektywnie realizowaną ścieżkę rozwojową firmy Sante. Firmy, której znakiem rozpoznawczym stały się kolejno wprowadzane nowości, zdobywające uznanie w oczach konsumentów oraz ekspertów branży FMCG.
Przyznana nagroda potwierdza również słuszność propagowania zdrowej żywności w kontekście zdrowego odżywiania. Inspiruje ona również do dalszej pracy, nie z myślą o kolejnych nagrodach, lecz o tworzeniu kolejnych produktów z myślą o zdrowiu każdego z konsumentów. Musli LO są dziełem właśnie takiej filozofii, której firma SANTE trzyma się wiernie od początku swojego istnienia.
***
Sante znaczy zdrowie – od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz jednym z liderów na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego.
W portfolio firmy znajduje się około 150 pozycji produktowych, wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą – w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany w rankingu dziennika „Puls Biznesu”, wyróżnienie w plebiscycie „Złoty Paragon”, „HIT HANDLU” i „Laur Konsumenta”.
***
źródło: Biuro Prasowe Sante
Załączniki:
Hashtagi: #towary konsumpcyjne #media, marketing, reklama