Data publikacji: 15.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spokojny wypoczynek z PZU Wojażer
Kategoria: wydarzenia, media, marketing, reklama
15 czerwca rusza kampania promująca polisę PZU Wojażer. Ubezpieczyciel będzie zachęcał Polaków do zadbania o spokojny wypoczynek zarówno w kraju, jak i za granicą. Amatorów podróży nie zabraknie. Ich liczba może sięgnąć 20 milionów. Zgodnie z danymi CBOS, aż 56 proc. Polaków planuje w tym roku wakacyjne wyjazdy[1].
15 czerwca rusza kampania promująca polisę PZU Wojażer. Ubezpieczyciel będzie zachęcał Polaków do zadbania o spokojny wypoczynek zarówno w kraju, jak i za granicą. Amatorów podróży nie zabraknie. Ich liczba może sięgnąć 20 milionów. Zgodnie z danymi CBOS, aż 56 proc. Polaków planuje w tym roku wakacyjne wyjazdy[1].
Wielu z nas już odlicza tygodnie i dni do upragnionego wakacyjnego wyjazdu. Tuż przed nim robimy ostatnie gorączkowe zakupy, organizujemy wielkie pakowanie walizek, dopinamy wszystko na ostatni guzik. Wreszcie wyjeżdżamy. Czy na pewno pomyśleliśmy o wszystkim?
– Planując wakacyjny wyjazd warto zatroszczyć się o dobre ubezpieczenie. Mimo, że nie uchroni nas ono od nieprzyjemnych zdarzeń, które mogą nas spotkać na urlopie, to zniweluje ich negatywne skutki. W efekcie, jeśli nie uda się nam przywieźć z wyjazdu wyłącznie miłych wspomnień to przynajmniej nie będziemy ponosić konsekwencji kłopotów, które nas spotkały – radzi Anna Staniszewska, kierownik w biurze zarządzania produktami PZU.
Dlatego przygotowując się na wypoczynek warto wykupić ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer i na wakacje zabrać ze sobą rownież „spokój”. Polisa chroni na wypadek choroby – dzięki niej ubezpieczyciel zorganizuje i opłaci wizyty u lekarza lub pobyt w szpitalu, a nawet transport medyczny do domu. Zabezpiecza na wypadek wyrządzenia krzywdy innej osobie – wtedy PZU wypłaci jej odszkodowanie. Minimalizuje straty w przypadku np. kradzieży – PZU odda pieniądze za skradziony lub zniszczony bagaż.
Kampania promocyjna polisy PZU Wojażer potrwa do 24 lipca. Jej celem jest budowanie świadomości oferty ubezpieczeń turystycznych oraz wsparcie ich sprzedaży, a także promocję nowego, internetowego kanału sprzedaży ubezpieczeń PZU – moje.pzu.pl. Kampania kierowana jest do rodzin z dziećmi, dorosłych podróżujących bez dzieci oraz backpackersów, czyli młodych ludzi poznających świat podczas niskobudżetowych wypraw. Kreacja w kampanii wychodzi od idei overprotection jako sposobu na zapewnienie sobie spokojnych wakacji. Jest jednak lepszy sposób na bezpieczne wakacje. Wystarczy mieć ubezpieczenie PZU Wojażer.
Kampania mediowa jest oparta o działania digitalowe. Będzie prowadzona na Facebooku, w aplikacjach mobilnych, na stronach www oraz w wyszukiwarce Google. W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy PZU, profil Niestraszki na FB oraz stronę dajemyrade.pl. Dodatkowo ubezpieczyciel zaplanował współpracę z vlogerem – Krzysztofem Gonciarzem. W ramach działań BTL przygotowane zostaną plakaty, ulotki i zawieszki na walizkę. Wsparciem kampanii będą działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Kreację przygotowała agencja VML, a media zakupił Starlink.
[1] Dane z raportu CBOS: Wyjazdy wypoczynkowe Polaków w 2015 roku i plany na rok 2016. Warszawa, luty 2016.
źródło: Biuro Prasowe Grupa PZU
Załączniki:
Hashtagi: #wydarzenia #media, marketing, reklama