Data publikacji: 24.10.2018
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synertime na modowo i na sportowo
Kategoria: styl życia, media, marketing, reklama
Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
Merrell to marka stworzona dla miłośników aktywności fizycznej w każdej postaci. Ponad 30 lat wysokiej jakości, niezawodności i sprawdzonych technologii. W portfolio marki znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria.
W obsługę marki Merrell zaangażowane są dwa oddzielne działy agencji:
zespół Brand PR, który odpowiada za działania z zakresu media relations takie, jak przygotowanie wysyłek kreatywnych, spotkań indywidualnych, newsletterów, oraz eventów;
zespół Digital PR, który prowadzi kanały w mediach społecznościowych – Facebook oraz Instagram – a także realizuje działania z zakresu blogger relations.
– Stawiamy na kompleksowość działań, bo wiemy, że prowadzenie komunikacji w różnych obszarach, zarówno z mediami tradycyjnymi, z bloggerami oraz w mediach społecznościowych, przez jedną agencję przynosi Klientowi największe korzyści wizerunkowe. Poza tym gwarantuje spójność wszystkich aktywności i lepsze zrozumienie potrzeb komunikacyjnych marki – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu agencji Synertime.
– Dlatego od kilku lat, jako jedna z niewielu agencji PR na polskim rynku, prowadzimy osobny dział Digital PR, dzięki czemu możemy być konkurencyjni także dla agencji interaktywnych, a nasi Klienci doświadczają prawdziwego efektu synergii swoich promocyjnych aktywności – dodaje Kaczmarek.
1 / 4
źródło: Biuro Prasowe Synertime
Załączniki:
Hashtagi: #styl życia #media, marketing, reklama