transport turystyka Wypoczynek

The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych

Data publikacji: 29.06.2017

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy

Kategoria: transport, turystyka, wypoczynek

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych.

Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych.

Jet Story. The Story of UniqueExperiences to nowy claim marki, który ma zachęcić odbiorcę do doświadczenia jakości oferowanych usług.

Polski rynek prywatnych odrzutowców jest stosunkowo niewielki w porównaniu do krajów Europy Zachodniej i Środkowej. Dlatego zależało nam na tym, żeby w komunikacji przybliżyć klientom usługi oferowane przez Jet Story, umożliwić im „doświadczenie” ich poprzez pokazanie specyfiki lotnictwa dyspozycyjnego oraz pasji i profesjonalizmu zespołu. – wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director w Delikatesy&Frykasy – Drugim, równie ważnym, elementem było opracowanie wizerunku oddającego atrybuty marki luksusowej. Podejście to było dla nas punktem wyjścia do stworzenia nowej strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej Jet Story. – dodaje Pacałowska.

Rebranding marki obejmuje między innymi zmiany w logotypie. – Zaproponowaliśmy nową kolorystykę: głęboki granat, beż dający efekt złota oraz sterylną biel – wyjaśnia Adam Dudek, Dyrektor Kreatywny Delikatesy&Frykasy. – W takim barwnym zestawieniu logotyp zyskał na elegancji, szlachetności i powadze, a jednocześnie też na lekkości. Kolory te zastosowaliśmy do wszystkich elementów identyfikacji wizualnej firmy. – dodaje.

Wielowątkowa narracja strony www, oparta o koncept "The Story of…" zachęca odbiorcę do "doświadczenia" walorów podróżowania i korzystania z usług oferowanych przez Jet Story. Przy wieloodsłonowym scenariuszu, struktura portalu jest przejrzysta i logiczna. Funkcjonalnie łączy mnogość rzeczowych treści z przekazem o emocjonalnym odcieniu. Grafika strony jest oszczędna i elegancka, co pozwala eksponować piękno przedstawionych na fotografiach samolotów.

A to już wiesz?  7 groszy za kilometr lotu? KAYAK.pl przedstawia najtańsze i najdroższe trasy

Zgodnie z przyjęta koncepcją Delikatesy&Frykasy opracowały także materiały promocyjne i reklamowe firmy.

źródło: Biuro Prasowe Delikatesy&Frykasy

Załączniki: The Story of Unique Experiences – Jet Story z identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy transport, turystyka, wypoczynek - Jet Story – polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców wprowadziła nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brand design Delikatesy&Frykasy. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych.

Hashtagi: #transport #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy