Data publikacji: 10.03.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tripsta.pl stawia na bilety lotnicze
Kategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek
Znane polskim konsumentom, internetowe biuro podróży Tripsta.pl, z dniem 14 marca br., wycofuje ze swojej dotychczasowej oferty dodatkowe usługi obejmujące rezerwację hoteli oraz wynajmem samochodów. Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych, także typu low cost oferowanych do wszystkich zakątków świata za pośrednictwem witryny internetowej. W planach jest również uruchomienie kanału mobile oraz ekspansja firmy na nowe rynki.
Znane polskim konsumentom, internetowe biuro podróży Tripsta.pl, z dniem 14 marca br., wycofuje ze swojej dotychczasowej oferty dodatkowe usługi obejmujące rezerwację hoteli oraz wynajmem samochodów. Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych, także typu low cost oferowanych do wszystkich zakątków świata za pośrednictwem witryny internetowej. W planach jest również uruchomienie kanału mobile oraz ekspansja firmy na nowe rynki.
W związku z potrzebą jak najefektowniejszego zaspokojenia potrzeb obecnych i przyszłych Klientów, a także w odpowiedzi na wysoką konkurencyjność i rozwój technologiczny rynku internetowych biur podróży Tripsta.pl, znane polskim konsumentom – internetowe biuro podróży i pośrednik w sprzedaży biletów lotniczych skoncentruje się na najbardziej perspektywicznych dziedzinach swojej działalności. – Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach – informuje Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.pl. – Niezmiennie, jednak misją firmy Tripsta.pl pozostaje dostarczenie użytkownikom zaawanasowanej technologicznie platformy do rezerwacji biletów lotniczych online, która pozwala znaleźć najtańsze opcje lotów – dodaje ekspert.
Do kolejnych istotnych aspektów działalności firmy Travelplanet24, właściciela polskiego serwisu Tripsta.pl, oferującego swoje usługi także w innych krajach Unii Europejskiej należeć będą:
ekspansja firmy na nowe rynki oraz poszerzenie zakresu działań na rynkach, na których prowadzona są już aktywność biznesowa
zwiększenie liczby dostawców usług lotniczych oraz położenie większego nacisku na bezpośrednie relacje z liniami lotniczymi na kluczowych rynkach
precyzyjne dotarcie ze spersonalizowaną oferta skierowaną do obecnych i przyszłych klientów Tripsta.pl
skoncentrowanie się na technologiach mobilnych mających coraz większe znaczenie w branży turystycznej
Ponadto, ważnym strategicznie celem dla Tripsta.pl będą dodatkowe inwestycje, jak Price Radar, czyli narzędzie umożliwiające wyszukiwanie połączeń na zdefiniowanej przez użytkownika trasie. Ze względu na dużą liczbę udostępnianych danych użytkownicy Price Radar mogą poszukiwać rozwiązań dostosowanych do środków finansowych jakimi dysponują i jakie chcą przeznaczyć na planowane wyjazdy.
źródło: Biuro Prasowe Tripsta
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty/usługi #turystyka, wypoczynek