Data publikacji: 22.11.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours
Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek
18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?
18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?
– Na wakacjach nie myślimy o codzienności. Nie musimy wstawać do pracy, szkoły- mówi Emilia Bratkowska – brand manager Rainbow Tours – dlatego tak chętnie uciekamy od obowiązków na nasze wymarzone wakacje.
Kampania telewizyjna zakłada emisję dwóch filmów reklamowych skierowanych do różnych kręgów odbiorców. Pierwsza adresowana jest do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, natomiast druga nawiązuje do bardziej aktywnego wypoczynku. Promocję oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa przygotowana przez Fat Baby oraz Starcom. Cały projekt obejmuje telewizję, internet, materiały BTL, warszawskie metro, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach oraz telewizję w punktach usługowych.
Fat Baby przygotowała kreację do wszystkich kanałów komunikacji, Starcom opracował strategię mediową kampanii.
Linki do filmów reklamowych:
Podstawowe informacje:
Agencja Fat Baby i dom mediowy Starcom pracują z Rainbow Tours od ponad dwóch lat.
Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, marki Black Red White, Blue Media S.A, właściciela portalu pożyczek społecznościowych kokos.pl, lidera działań marketingu bezpośredniego – Emerson Polska oraz dla Baltony.
Dom mediowy Starcom należy do jednej z nasilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych – Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa, Coca – Cola Poland Services, US Pharmacia, Kompania Piwowarska SA, Kraft Jacobs Polska, Eurobank, ITI Holding, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.
źródło: Biuro Prasowe Rainbow
Załączniki:
Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek