Już we wrześniu br. w kieleckim BEST WESTERN Grand Hotel, który już wkrótce w całości będzie świadczyć usługi w standardzie czterogwiazdkowym, zostanie otwarte kompleksowe centrum wystawienniczo-eventowe. Rozbudowana oferta obiektu odpowiadać będzie na szerokie potrzeby branży MICE.
Po zakończeniu trwającej obecnie modernizacji całkowita powierzchnia nowego centrum wystawienniczo-eventowego hotelu wynosić będzie 1800 m2. Oznacza to dodatkowe 700 m2 w stosunku do tego, co aktualnie oferuje hotelowe centrum konferencyjne. Dzięki przesuwnym ścianom możliwy będzie podział przestrzeni na mniejsze pomieszczenia, co pozwoli na jednoczesną organizację kilku spotkań z zachowaniem w pełni komfortowych warunków organizacyjnych i akustycznych. Dzięki temu rozwiązaniu hotel zaoferuje również możliwość organizacji większych wydarzeń. Nowe centrum wystawienniczo-eventowe w BEST WESTERN Grand Hotel będzie w stanie pomieścić jednorazowo nawet 1000 osób, co uczyni je największym tego typu obiektem w regionie. Ponadto jednym z wyróżników nowego kompleksu będzie winda umożliwiająca przewożenie wielkogabarytowych przedmiotów ? np. samochodu na potrzeby prezentacji.
Już wkrótce biznesowi goście BEST WESTERN Grand Hotel będą mieli również możliwość organizacji wydarzeń specjalnych w plenerze. Klienci będą mieli do dyspozycji oddalony o zaledwie kilka kilometrów od hotelu teren zielony o powierzchni 8500 m2, rozciągający się w sąsiedztwie jednej z najbardziej znanych atrakcji turystycznych Gór Świętokrzyskich – Jaskini Raj. Obszar ten stanowić będzie idealne miejsce do organizacji m.in. imprez integracyjnych czy pikników.
BEST WESTERN Grand Hotel należy do sieci Best Western od 2012 roku. Przez cały okres funkcjonowania pod naszym szyldem obiekt rozwijał się w bardzo zadowalającym tempie. Od początku jego bardzo mocną stroną było centrum konferencyjno-bankietowe, dlatego też postanowiliśmy rozbudować naszą ofertę skierowaną do branży MICE. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że już jesienią zaoferujemy gościom najbardziej kompleksowy obiekt tego typu w regionie ? mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
Oprócz rozbudowy zaplecza konferencyjnego, w hotelu zadbano również o unowocześnienie bazy noclegowej. Już w kwietniu zakończy się remont tej części obiektu, gdzie wcześniej znajdowały się pokoje w standardzie trzygwiazdkowym. Dzięki temu hotel będzie funkcjonował w całości jako obiekt czterogwiazdkowy. Oferta BEST WESTERN Grand Hotel obejmuje 118 pokoi i 4 apartamenty. Goście obiektu mogą skorzystać z pełni wyposażonego zaplecza gastronomicznego bazującego na autorskiej kuchni, regionalnych tradycjach i lokalnych produktach. Ponadto do dyspozycji klientów hotel oddaje klub muzyczny, mogący pomieścić nawet 300 osób, jedyne w województwie świętokrzyskim kasyno, gabinet odnowy biologicznej i salę fitness oraz pasaż handlowo-usługowy. Oprócz tego obiekt współpracuje m.in. z profesjonalnym torem wyścigowym.
BEST WESTERN Grand Hotel jest obiektem rozpoznawalnym nie tylko w regionie, ale również w skali całego kraju. Obiekt został niedawno wyróżniony przez Janusza Piechocińskiego – Wiceprezesa Rady Ministrów i Ministra Gospodarki – w związku z obchodami jubileuszu 25-lecia transformacji gospodarczej w Polsce. Nagroda została przyznana kadrze zarządzającej BEST WESTERN Grand Hotel w uznaniu za ?aktywne propagowanie idei i ducha przedsiębiorczości oraz zaangażowanie i wkład w rozwój polskiej gospodarki?.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo ? marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
dostarczył infoWire.pl