Data publikacji: 05.12.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmysłowa uczta w hotelach Mercure – inauguracja nowej kolekcji win z karty Grands Vins Mercure
Kategoria: nowe produkty/usługi, zainteresowania, hobby
Od 1983 r. znakiem rozpoznawczym hoteli marki Mercure jest karta Grands Vins Mercure. Dzięki pasji i wiedzy profesjonalnych znawców i miłośników amatorów goście hoteli Mercure w 20 krajach na całym świecie mogą cieszyć swoje zmysły wyśmienitymi winami najwyższej jakości w przystępnych cenach. W 2003 r. karta Grands Vins Mercure zawitała do Polski. Czym uraczą swoje podniebienia goście polskich hoteli marki Mercure w tym roku? Premiera kolekcji Grands Vins Mercure 2011/2012 już w październiku!
Od 1983 r. znakiem rozpoznawczym hoteli marki Mercure jest karta Grands Vins Mercure. Dzięki pasji i wiedzy profesjonalnych znawców i miłośników amatorów goście hoteli Mercure w 20 krajach na całym świecie mogą cieszyć swoje zmysły wyśmienitymi winami najwyższej jakości w przystępnych cenach. W 2003 r. karta Grands Vins Mercure zawitała do Polski. Czym uraczą swoje podniebienia goście polskich hoteli marki Mercure w tym roku? Premiera kolekcji Grands Vins Mercure 2011/2012 już w październiku!
Na filozofię komponowania karty Grands Vins Mercure składa się kilka elementów. Po pierwsze, Mercure stara się dokonać jak najlepszej selekcji, by stworzyć kolekcję, która zaoferuje wina na każdą okazję i nastrój. W tym celu co roku przeprowadza się testy, w których Enchansons (członkowie personelu Mercure, profesjonalni doradcy i znawcy wina), a także klienci, dziennikarze, kelnerzy i menedżerowie hoteli Mercure dokonują wyboru do Grands Vins Mercure na dany rok. Ich misją jest skomponowanie doskonałej karty, dzięki której pobyt w hotelach Mercure nabierze wyśmienitego smaku. Po drugie, karta Grands Vins Mercure jest skonstruowana w taki sposób, by każdy, niezależnie od stopnia wtajemniczenia w świat marek, gatunków i szczepów, mógł dokonać właściwego wyboru i zamówić wino dopasowane nie tylko do spożywanego przez niego dania, lecz także do wrodzonego temperamentu i aktualnego nastroju. By to osiągnąć wszystkie pozycje w karcie zostały podzielone na 4 kategorie smakowe Grands Vins Mercure: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. Po trzecie, Mercure prowadzi politykę, w myśl której wybieranie i kosztowanie win z karty Grands Vins Mercure powinno być przygodą i pasją dostępną dla wszystkich gości. Dlatego oferuje wyśmienite wina po niezwykle atrakcyjnych cenach.
– Wszystkie gatunki z karty Grands Vins Mercure można również zamawiać na kieliszki. Dzięki temu, korzystając z rad Enchansons, goście hoteli Mercure mogą cieszyć się przyjemnością wyboru, porównywania i poznawania bogactwa smaków kolekcji Grands Vins Mercure – przekonuje Paweł Anders F&B Corporate.
Na nową kartę Grands Vins Mercure składa się doskonale skomponowana lista cenionych gatunków francuskich, hiszpańskich i włoskich, a także bogaty wybór chilijskich, argentyńskich, australijskich i nowozelandzkich win Nowego Świata. Na szczególną uwagę w tym zestawieniu zasługują francuskie „Chateau La Cardonne Cru Bourgeois Superieur – 2005” oraz „La Closerie de Camensac – 2nd Wine of Chateau Camensac GCC – 2007”, które w procesie selekcji uzyskały najwyższe noty.
Wyjątkową pozycję w tegorocznej kolekcji Grnads Vins Mercure zajmują wina BIO, po raz pierwszy dostępne w Polsce a pochodzące z ekologicznych winnic, w których uprawa winnej latorośli odbywa się wyłącznie metodami naturalnymi, bez użycia chemicznych środków ochrony. Mowa tu o francuskim „Visan – 2010” apelacji Cotes du Rhone Villages oraz chilijskim „Hacienda Araucano Carmenere”.
– Dzięki Grands Vins Mercure 2011/2012 nadchodzący sezon zapowiada się nietuzinkowo. Nowa kolekcja zagości w barach i restauracjach polskich hoteli marki Mercure już na przełomie października i listopada – mówi Anna Krupa Cristescu, Mercure&Orbis Hotels Brand Manager.
źródło: Biuro Prasowe Mercure
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty/usługi #zainteresowania, hobby